Hæfte omhandlende Summasummarum?
Fra : Thomas Landberg

Dato : 07-07-04 08:45

Jeg overvejer alvorligt at anskaffe mig Stones Summasummarum, da jeg har
fået et kraftigt vink om, at min bogføring "ikke er helt perfekt". Så vidt
jeg kan se, så er Summasummarum relativt let at gå til, men inden jeg bruger
penge på programmet (jeg har leget lidt med det i den gratis version) så vil
jeg godt høre, om der findes en bog eller et hjælpehæfte til programmet? Det
jeg gerne vil have er et eller andet i retning af "Du har købt blækpatroner
til din printer for 480kr. Disse skal bogføres. Du skal gøre...." og "Du har
købt 50 stk xxxx hos din leverandør. Det er EU-køb uden moms. Varerne skal
lægges på lageret" osv. Findes det?

MVH

Thomas Landberg

Fra : Allan Soerensen

Dato : 07-07-04 09:06

"Thomas Landberg" <thomasFJERN1DETTEVEDSVAR@landberg.dk> skrev i en
meddelelse news:40eba9fe$0$182$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
har
> købt 50 stk xxxx hos din leverandør. Det er EU-køb uden moms. Varerne skal

Der er netop udkommet et billig-hæfte, der hedder "Regnskab på PC med
SummaSummarum" på forlaget Libris.
Prisen er 69 Kr. og kan købes i boghandler og kiosker.
Se
http://www.libris.dk/default.asp?loadside=/Vis_produkt.asp?ISBN=87-7843-660-5

Derudover følger der et godt hæfte med selve programmet når du køber det.
Det indeholder også en tag-mig-ved-hånden gennemgang som du efterlyser.

Fra : Thomas Landberg

Dato : 07-07-04 09:25

> [...]
>
> Derudover følger der et godt hæfte med selve programmet når du køber det.
> Det indeholder også en tag-mig-ved-hånden gennemgang som du efterlyser.

Hvor er det genialt. Det var netop sådan et hæfte jeg efterlyste. Jeg suser
ud til boghandlen og indkøber sådan et hæfte. Så kan der sq ikke gå længe
før mit regnskab giver T&S glædestårer i øjnene

MVH

Thomas Landberg

Fra : jens v

Dato : 07-07-04 11:30

"Thomas Landberg" <thomasFJERN1DETTEVEDSVAR@landberg.dk> skrev i en
meddelelse news:40ebb355$0$132$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
> ud til boghandlen og indkøber sådan et hæfte. Så kan der sq ikke gå længe
> før mit regnskab giver T&S glædestårer i øjnene :

Husk- Folk som er ansat i T&S er mennesker HELT uden følelser. tro mig. jeg
har mødt dem.

mvh jens v

Fra : Thomas Landberg

Dato : 07-07-04 12:38

> Husk- Folk som er ansat i T&S er mennesker HELT uden følelser. tro mig.
jeg
> har mødt dem.

Der tror jeg ikke du har ret. Jeg tror mange af dem går på arbejde hver
morgen fyldt med forventning til hvad dagen måtte bringe og hvor de første
gang kan få afløb for deres indestængte magtsyge. Skulle der så komme en
ond, egoistisk og usolidarisk iværksætter, der har ansat sig selv ulønnet
hos staten og derved skaffer staten en god indtægt i moms, ja så skal han
sateme jordes. Her er der INTET der hedder god/ond tro. Alt er i ond tro og
selv den mindste lille fejltagelse straffes med bøde - så kan sådan en
iværksætter faneme lære det.

Men ellers har jeg et ganske positivt forhold til dem

MVH

Thomas Landberg

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-04 18:27

On Wed, 7 Jul 2004 12:29:39 +0200, "jens v" <jens_verner@yahoo.com>
wrote:

>Husk- Folk som er ansat i T&S er mennesker HELT uden følelser. tro mig. jeg
>har mødt dem.

Så'eh jeg er gift med en af dem, hun har da masser af følelser.
Husk på at de sidder og administrerer de love, som de politikere, du
blandt har valgt i folketinget, laver

/karsten

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-04 18:31

On Wed, 7 Jul 2004 10:24:56 +0200, "Thomas Landberg"
<thomasFJERN1DETTEVEDSVAR@landberg.dk> wrote:

> [...]
>ud til boghandlen og indkøber sådan et hæfte. Så kan der sq ikke gå længe
>før mit regnskab giver T&S glædestårer i øjnene

Jeg kan kraftigt også anbefale dig at tilkøbe 3 måneders hot-line for
400,-, hvor du kan få svar på alle dine spørgsmål hos os certificerede
forhandlere. Vi ved en hel del om SummaSummarum

Du kan læse mere om vilkår for hot-line her
http://www.stoneware.dk/betaling/reg_ss.htm# eller på min hjemmeside
www.alsit.dk

mvh
Karsten Madsen
ALS IT

Fra : walleboggaard

Dato : 08-07-04 11:17

Hej
Det er faktisk et rigtigt godt hæfte, som jeg også gerne vil anbefale.
En bog som også er rigtig god er "Få styr på bøvlet" som lige er kommet i en
ny udgave
kan bestilles her : www.startogvaekst.dk

Kim Malmberg
Wallebogård