Yamaha XJ700S maxim
Fra : Casper

Dato : 06-07-04 21:25

Hej

Kan ovenstående maskine køre på blyfri?

Fra : cruiser

Dato : 07-07-04 01:42

Ja jeg har haft een for nogle år siden og den kørte fint på blyfri - der er
et særdeles slidstækt topstykke på den model i øvrigt, i USA er der en del
der efterhånden har kørt over 100.000 miles uden problemer med mekanikken

mvh
Bjarne

Fra : Flemming Disc

Dato : 07-07-04 08:51

"cruiser" <surf@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der efterhånden har kørt over 100.000 miles uden problemer med mekanikken

Alle de fire store Japanske mærker efter 1980 kan køre blyfri og en del
før kan også.
Bla. min egen Kawasaki 750 Twin årg 1976 køre blyfri og det står i owners
manual at den skal!
Jeg har kørt 340000 km på den uden problemer, sååååå

--

Venlig hilsen
Flemming Disc