Honda CBF600SA ?
Fra : Brian Ipsen

Dato : 06-07-04 19:19

Hej,

Er der nogen her, som har erfaringer med Honda CBF600SA - og som vil dele
ud af dem ? Jeg har ikke lige kunnet lokalisere nogle anmeldelser/tests - så
eventuelle links til sådanne vil også være velkomne

/Brian

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 06-07-04 19:54

Brian Ipsen wrote:
> [...]
> dele ud af dem ? Jeg har ikke lige kunnet lokalisere nogle
> anmeldelser/tests - så eventuelle links til sådanne vil også være

Hej Brian.

Bu kan læse en test af den her :
http://mc.dba.dk/asp/redaktionelt/detail.asp?ArtikelId=29749&NyhedskategoriI
D=292&SekItem=292&Sogning=&Query=Indtast+et+s%F8geord

Har selv prøvet en til et åbenthus arrangement, og det var da en rar
oplevelse, den største fordel er da tilstedeværelsen af ABS, men også at
stort set alle vil kunne få en god kørestilling på den, den kørte godt

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Richard

Dato : 06-07-04 20:34

Brian Ipsen wrote:

> Er der nogen her, som har erfaringer med Honda CBF600SA - og som vil dele
> ud af dem ? Jeg har ikke lige kunnet lokalisere nogle anmeldelser/tests - så
> eventuelle links til sådanne vil også være velkomne

Berlingske søndag bragte en test fornylig - konklusionen var nogenlunde
som Dennis' - ligger næsten øverst i avisstakken, hvis du er interesseret,
og den ikke kan nås berlingske.dk...

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Brian Ipsen

Dato : 06-07-04 23:28

"Richard" <rpaderichard@netscape.net> wrote in message

> [...]
> som Dennis' - ligger næsten øverst i avisstakken, hvis du er interesseret,

Har abonnement på Berlingske, men må have overset det i den søndagsudgave -
så jeg finder den på deres hjemmeside ... Takker

/Brian

Fra : Armand

Dato : 07-07-04 21:23

Richard <rpaderichard@netscape.net> skrev i en

> [...]
> som Dennis' - ligger næsten øverst i avisstakken, hvis du er interesseret,

Hvis datoen kom på bordet, kunne man frekventere det lokale biblioteks
avis-læsestue, og dér tildrage sig artiklen!

--
Armand.

Fra : Richard

Dato : 09-07-04 16:07

Armand wrote:

> Hvis datoen kom på bordet, kunne man frekventere det lokale biblioteks
> avis-læsestue, og dér tildrage sig artiklen!

Jaa, ja, - forstod en hentydning, vristede tillægget ud af bunken med
aviser til storskrald og scannede testen til dk.binær.motor under dette
subject. Så nu behøver du ikke lede efter avisen fra den 23. maj, Armand

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
'85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken

Fra : Armand

Dato : 25-07-04 18:46

Richard <richardpunktumpade@mail.dk> skrev i en

> Jaa, ja, - forstod en hentydning, vristede tillægget ud af bunken med
> aviser til storskrald og scannede testen til dk.binær.motor under dette
> subject. Så nu behøver du ikke lede efter avisen fra den 23. maj, Armand

Til gengæld kan Brian lede efter BT fra gårs dato, hvori den også testes (på
bagsiden af bil-tillægget)!

--
Armand

Fra : Jan Strandgaard

Dato : 06-07-04 22:41

"Brian Ipsen" <me@nowhere.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> ud af dem ? Jeg har ikke lige kunnet lokalisere nogle anmeldelser/tests -

> eventuelle links til sådanne vil også være velkomne

Jeg har kørt knapt 3000 km på min siden jeg fik den sidst i April. Den
styrer godt, man har en dejlig oprejst kørestilling - hvilket godt kan blive
lidt hårdt for rø... på de helt lange ture. Den følger fint med de større
cykler - specielt i svingene, men man kunne godt ønske lidt mere bundtræk.
Den skal gerne op over 6000 omdrejninger før den bliver sur. Lyden er også
fabelagtig.

Det største problem umiddelbart er at den mangler en hugger - den bliver
møgbeskidt rundt om fjederbenet, hvis der er bare en skygge af regnvejr. Der
er ved at komme huggere på markedet, så det kan løses.

Jeg har justeret min til max sæde- og vindskærmshøjde, så sidder man rigtigt
godt og fint i læ - jeg er 181 cm. Jeg skifter dog styret ud til et lidt
lavere i nærmeste fremtid

- fik jeg sagt, at den er til salg?

Generelt har anmelderne været begejstrede for den. Specielt udstyrsniveauet
og køreegenskaberne bliver rost. Den har været testet i Bike Danmark 2 gange
og Bike UK en enkelt gang. Jeg har alle testene, hvis du er interesseret.

Jan Strandgaard

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 07-07-04 15:06

Jan Strandgaard wrote:
> [...]
> udstyrsniveauet og køreegenskaberne bliver rost. Den har været testet
> i Bike Danmark 2 gange og Bike UK en enkelt gang. Jeg har alle

Hej.

Ja men, det er vi da

Fjern (fjerndette) fra e-mail adressen

--