Toldsyn på chancen ?
Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 06-07-04 17:40

Jeg har bestilt et toldsyn til fruens mc, men ville gerne have det overstået
inden ferien slutter. Hvor på sjælland kan man prøve sig med at få toldsynet
sin MC på chancen ?

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
http://www.dfmc.dk/?id=271 www.dmcn.dk #816
Har du set det nye SV forum ? http://forum.svrider.dk

Fra : Richard

Dato : 06-07-04 17:45

Kenn H. Jensen wrote:

> Jeg har bestilt et toldsyn til fruens mc, men ville gerne have det overstået
> inden ferien slutter. Hvor på sjælland kan man prøve sig med at få toldsynet
> sin MC på chancen ?

Eventuelt Avedøre, men ring hellere til SBI; de har jo også ferie og
dermed nedsat kapacitet - hvis den overhovedet kan være lavere herovre ;-(

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
'85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken

Fra : lasse

Dato : 06-07-04 18:09

"Richard" <richardpunktumpade@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> --
> Richard Pade, Sorgenfri, DK
> '85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken

Hej jeg har lige været til toldsyn i kalundborg i sidste uge ringe til SBI
og fik et booking nr til toldsyn og ledte så selv på nettet efter ledig tid
til et toldsyn det tog mig lige undet en uge
mvh lasse

Fra : Jesper

Dato : 06-07-04 18:36

"lasse" <stub1NOSPAM@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Richard" <richardpunktumpade@mail.dk> skrev i en meddelelse

> overstået
> toldsynet

;-(

Jeg fik en tid i Kvistgård ved Helsingør knap14 dage efter.

I Kbh. hvor jeg bor, var der 1½ måneds ventetid :(