Flette fra regneark
Fra : Anita

Dato : 06-07-04 17:17

Hejsa

Håber der er en af jer Excel/Word-hajer der kan hjælpe mig.

Jeg skal have flettet et brev skrevet i word, med nogle oplysninger fra et
excel-regneark. I brevet skal indflettes navn og adresseoplysninger, samt
nogle andre informationer. Problemet er bare at det ikke er entydigt hvor
mange andre informationer der skal indflettes. I nogle af brevene skal der
indflettes 3 liniers information (fra regnearket) og andre 4, 5 eller 7
(eller flere).
Antallet af linier afhænger af hvor mange produkter kunden har. Med andre
ord skal der køres et loop så længe kundenummeret (kolonne 1) er det samme.
Lige så snart kundenummeret ændres skal man så gå videre til næste brev.

Kan dette overhovedet lade sig gøre i Excel/word eller har I nogle andre
forslag.

Knus Heidi