Online bestilling af kød o.l
Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 06-07-04 15:20

Er der nogen der ved hvor man kan bestille kød o.l på nettet. Noget alla
spar10

Linda

Fra : Dorthe

Dato : 07-07-04 19:53

"Linda Hedegaard Jensen" > Er der nogen der ved hvor man kan bestille kød
o.l på nettet. Noget alla
> spar10
>
> Linda

Kommer an på hvor i landet, du befinder dig

/Dorthe

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 08-07-04 18:14

Klip
> Kommer an på hvor i landet, du befinder dig
>
> /Dorthe

Klip

Østjylland

Fra : Dorthe

Dato : 08-07-04 20:27

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> skrev i en
meddelelse

Østjylland

Ok - nu er Østjylland et relativt stort område, så ved ikke, om vores
slagter kommer omkring dig...men prøv følgende link så:

www.meetmeet.dk

Kvalitetskød til lave priser! Vi har været meget tilfredse og har
efterhånden prøvet det meste af sortimentet

/Dorthe

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 09-07-04 07:48

"Dorthe" <dorthemus1@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>
> www.meetmeet.dk
>
> Kvalitetskød til lave priser! Vi har været meget tilfredse og har
> efterhånden prøvet det meste af sortimentet

Jeg kan ikke se noget om km afstand etc. kan du oplyse noget ?

--
mvh/rg. Christian
Mit hold i DR's F1 managerspil: http://www.012.dk/holdf1.jpg

Fra : Dorthe

Dato : 10-07-04 20:39

"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i en meddelelse >
> Jeg kan ikke se noget om km afstand etc. kan du oplyse noget ?

Jeg ved faktisk ikke, hvor langt væk de kører. Men jeg tror ikke de fx vil
køre helt til Djursland. Men prøv at kontakte dem (Ved de har ferielukket
pt)

/Dorthe