Så er der handlet ny cykel...
Fra : Ukendt

Dato : 06-07-04 12:26

Det blev sgu til en zx12r fra 2001 med 19000 på klokken. Handlet hos
Rydberg, og Henrik er en kanon fyr, der virker meget reel...

Der er et enkelt billede af dyret på nedenstående link...
--
M V H

Peter Jakobsen
KAWASAKI ZX12R '01
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=538

Fra : Anders Kjeldsen

Dato : 06-07-04 12:46

Tillykke med købet... den ser jo ikke dårlig ud

--

//Kjeldsen
Suzuki GSX-R250

Fra : Mads Stetter

Dato : 06-07-04 12:49

Peter Jakobsen wrote:
> Det blev sgu til en zx12r fra 2001 med 19000 på klokken. Handlet hos
> Rydberg, og Henrik er en kanon fyr, der virker meget reel...
>
> Der er et enkelt billede af dyret på nedenstående link...

Jeg har også kun haft meget positive erfaringer med Rydberg (Henrik og
Mekanikeren Brian)

Ham Brian kan sgu sit kram!

Og Tusind gange tillykke forresten, og hold øje med den... Den er ond sådan
en!

MVH Mads Stetter

Fra : Kenneth S

Dato : 06-07-04 12:54

"Peter Jakobsen" <pjakob--slet-dette--(snabela)teliamail punktum dk> skrev i
en meddelelse news:40ea8d18$0$12562$d40e179e@nntp03.dk.telia.net...
> [...]
> Rydberg, og Henrik er en kanon fyr, der virker meget reel...
>
> Der er et enkelt billede af dyret på nedenstående link...

Ja, jeg tror sq heller ikke du går helt galt hos Rydberg.

Tillykke!!

Kenneth S
R1 '02

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 06-07-04 14:44

Stort tillykke. Får vi den at se i Skagen

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-04 15:22

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> Stort tillykke. Får vi den at se i Skagen

Tja, mon ikke vi kommer lørdag... *s*

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-04 17:26

Nu er vi vist inde i en stime i kluben , mon ikke vi lige skal holde lidt
igen eller var det fordi at konens ZX9 lagde flere heste end din 10er
Og hvad så med lille mig nu mobber du sikkert også mig
2-3 stk CBR1000rr - Yamaha R1 04 - ZX12r på 1 mdr hvad faen skal man nu købe
???

--
Per Emborg ( der bare hakker afsted ) og prøver at hænge fast
Tillykke Peter

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-04 18:37

Per Emborg wrote:
> [...]
> Og hvad så med lille mig nu mobber du sikkert også mig
> 2-3 stk CBR1000rr - Yamaha R1 04 - ZX12r på 1 mdr hvad faen skal man

Køb da den virago 250 du har snakket så meget om...
Desuden ved du jo godt at min ace yder 1 heste mere end din kones, jeg havde
jo sagt til Finn Villadsen at jeg ikke ville have den igen, før den ydede
mere end jeres *g*

Fra : Hans Georg Arndt

Dato : 06-07-04 19:07

Hej Peter

Hilsen og tillykke fra Fireblade 1000 RR

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-04 19:36

Hans Georg Arndt wrote:
> Hej Peter
>
> Hilsen og tillykke fra Fireblade 1000 RR

Selv tillykke, synes din fireblade er fed...

Fra : Kenneth T

Dato : 06-07-04 18:51

Stort tillykke!

Den skal du nok blive glad for....

--
MVH
Kenneth T

Fra : André T.

Dato : 06-07-04 20:59

>Det blev sgu til en zx12r fra 2001 med 19000 på klokken. Handlet hos
>Rydberg, og Henrik er en kanon fyr, der virker meget reel...

T-Løk'.... Den knallert bliver du glad for..

Kører jo som en AMG mercedes på 2 hjul

-(¯`·.¸ (¯`·.¸ (¯`·....André T....·´¯) ¸.·´¯) ¸.·´¯)-
-(¯`·.¸. http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434 .¸.·´¯)-
...IF YOU AIN'T PUSHIN' IT, YOU MIGHT AS WELL BE PULLIN' IT..
......... http://www.youthofbritain.com/chillout/ .........

Fra : Brian Laursen

Dato : 07-07-04 20:59

Peter Jakobsen wrote:
> Det blev sgu til en zx12r fra 2001 med 19000 på klokken. Handlet hos
> Rydberg, og Henrik er en kanon fyr, der virker meget reel...
>
> Der er et enkelt billede af dyret på nedenstående link...

Hld da fast mand. Var du træt af at se baghjul ??
tilløk med dyret. hold nu godt fast. vi ses på toppen..

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X
http://dfmc.dk/155
http://Galtenmc.dk

---

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-04 22:16

Brian Laursen wrote:

> Hld da fast mand. Var du træt af at se baghjul ??
> tilløk med dyret. hold nu godt fast. vi ses på toppen..

Tja, synes en zx-12 er noget af det mest ultimative. Jeg elsker at køre
lange ture med forhøjet fart *g*, så mon ikke den kan klare det... Desuden
fik jeg en god pris på den gamle, der var meget tæt på det store 42000 km.
eftersyn, og jeg synes jeg sidder en del bedre på zx-12eren. Men Thunderacen
vil ALTID have en stor plads i mit hjerte. Den er bare så alsidig, og jeg
håber den får et godt hjem...

Fra : Brian Laursen

Dato : 07-07-04 22:48

Peter Jakobsen wrote:

> [...]
> zx-12eren. Men Thunderacen vil ALTID have en stor plads i mit hjerte.
> Den er bare så alsidig, og jeg håber den får et godt hjem...

Sjovt nok har jeg det på samme måde med ymerhakken. Den er sku lækker uanset
hvad.
Hvad blev bytteprisen om jeg må spørge?

--
Venlig Hilsen