Hvem kan rette mit bagstel?
Fra : Flemming Petersen

Dato : 06-07-04 06:16

Jaja inden i får alt for gode ideer, så kan jeg fortælle at det er min
knallerets bagstel der skal rettes op ;)

Da det er alu, ved jeg at det ikke har godt at man hiver og flår i det,
uden at varme det lidt først, men hvem i kbh har styr på sådan noget
og har tid?

Mvh
Flemming J P

Fra : MKS - 74

Dato : 06-07-04 07:33

On Tue, 6 Jul 2004 07:15:53 +0200, "Flemming Petersen" <dont@mail.me>
wrote:

>Da det er alu, ved jeg at det ikke har godt at man hiver og flår i det,
>uden at varme det lidt først, men hvem i kbh har styr på sådan noget
>og har tid?

Jeg ville måske nok lige høre Søborg MC først, hvad de sagde til det,
men som du også selv ved så er det en yderst delikat procedure, og
man skal ha' tillid til at det er foretaget korrekt, dog ville jeg nok
købe en brugt på eBay i stedet, muligt til de fleste MC'er der har
bolt-on bagramme til ofte små penge.....

--
-Michael
No. 74 in limbo...

Fra : Flemming Petersen

Dato : 06-07-04 07:54

[snip]
> [...]
> købe en brugt på eBay i stedet, muligt til de fleste MC'er der har
> bolt-on bagramme til ofte små penge.....
[/snip]

Jeg har også købt en ny... på ebay, men jeg når ikke at få den før end
jeg skal ud og køre igen. Og da jeg skal ud på en bane hvor man både
skal dreje til højre og venstre, så ville der været dejligt at sidde midt på
cyklen
i stedet for lidt til højre.

Så der er tale om en panikløsning.

Jeg vil teste Søborg og høre hvad de siger... tak.

/Flemming