Gondoler i Venedig
Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 05-07-04 23:07

Er der nogen der ved, hvad det koster at leje en gondol (med
"chauffør" i Venedig? Hvor finder man lettest een?

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 06-07-04 00:41

On 05 Jul 2004 22:07:15 GMT, "H.T. Ohlsen" <nntp@ohlsen.dk> wrote:

>Er der nogen der ved, hvad det koster at leje en gondol (med
>"chauffør" i Venedig?

Man kan ikke leje dem uden - prisen er/var omkring 40-50 euro for en
tur forbi seværdighederne.

Hvis det bare er for at prøve en gondol, kan man tage færgegondolerne
tværs over Canal Grande, hvor man står op - det kostede omkring 1 euro
sidste år (og det er er vist ikke meget som gør i "Italiens
Disneyland".

>Hvor finder man lettest een?

nær vandet, vil jeg tro Det vrimler med dem

KS

Fra : Rikke Korsgaard

Dato : 08-07-04 14:41

Hej Hans- Henrik

Det koster vist omkring 1000,- hvis du lejer en gondol ved de populærer
steder. Du skal prøve en af "sidevejene". Har ikke selv været der, men har
hørt det fra svigerforældrene.