Kan en yamaha xs 400 seca drosles og godke~
Fra : Thomas

Dato : 05-07-04 18:46

Hej NG

Jeg har min mc til salg, og kan nu se at den har for mange hk til
nybegyndere. Den kan selvfølglig drosles men kan den drosles i lovens
forstand til 34 HK og godkendes, så folk under 21 eller hvad det er, må køre
på den ? og i såfald hvad koster det og kan man evt. gøre det selv?

Mvh

Thomas
Yamaha XS 400 Seca

Fra : Armand

Dato : 05-07-04 22:20

Thomas <bambanosReMOVE@hotmail.com> skrev i en
> [...]
køre
> på den ? og i såfald hvad koster det og kan man evt. gøre det selv?

Firmaet Buchberg er dem der sælger droslingssæt herhjemme - Bestil et sæt
vedlagt stelnummeret på modellen og du får tilsendt et sæt af given
konfiguration samt en kvittering med stelnummeret påskrevet.
Droslingen kan så monteres for siden at blive fremstillet til syn, hvor
synsassistenterne erfaringsmæssigt kun har øje for omtalte kvitterings
eksistens!!

--
Armand

Fra : Thomas

Dato : 06-07-04 00:17

> [...]
> Droslingen kan så monteres for siden at blive fremstillet til syn, hvor
> synsassistenterne erfaringsmæssigt kun har øje for omtalte kvitterings

Mange tak. Ja hvis synsmanden ville skille det hele af for at tjekke, kunne
man jo ligeså godt bare lade ham montere sættet

mvh

Thomas