sådan en må jeg da ha'
Fra : jesper

Dato : 05-07-04 15:03

*Joke mode*: ON

Klik ind på www.c-reinhardt.dk
Se godt på reklamen på forsiden, og køb så den MC!!!
Jeg har efterhånden kørt på en del forskellige MC'er, men på ingen af
dem har jeg fået den respons fra mine medtraffikanter.
Her får jeg efter reklamen at dømme, en kværn der er så fed at den får
byens babes til at dreje hoveder og dem som kun kører rundt i en Honda
S2000 må overgive sig til denne racer, som iøvrigt er så hurtigt at
kneesliders er et must.
Hvis denne reklame er taget ud af et alm. hverdagsbillede, så må det
være svært at have sin SUZUKI GS500F i fred!!!

*Joke mode*: OFF

Ville lige høre om der er nogle af jer der kunne falde for den
reklame??

Jesper

Fra : Hekto

Dato : 05-07-04 15:09

jesper wrote:
> [...]
> Jeg har efterhånden kørt på en del forskellige MC'er, men på ingen af
> dem har jeg fået den respons fra mine medtraffikanter.

Så skulle du da prøve en Ducati!
Selv politiet vinker til en! ... når de står i vejkanten og keder sig;
mens de fumler med deres nye kamera! =

> Ville lige høre om der er nogle af jer der kunne falde for den
> reklame??

Køber jeg Kinderæg, Werthers Echte, har pension i PFA eller bruger
Bamseline???????? ... nej vel?

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Hans Joergensen

Dato : 05-07-04 15:27

Hekto wrote:
> Køber jeg Kinderæg, Werthers Echte, har pension i PFA eller bruger
> Bamseline???????? ... nej vel?

Det har jo altså skiftet navn, Bamseline... og siden dengang det
skiftede har jeg heller ikke brugt det

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - Breaking the ozone-layer since 1985

Fra : MKS - 74

Dato : 05-07-04 16:27

On 5 Jul 2004 07:03:07 -0700, tiper@tiscali.dk (jesper) wrote:

>Ville lige høre om der er nogle af jer der kunne falde for den
>reklame??

Tjah - hvert eneste år er der jo mange der lader sig narre og køber en
Sutte'suki.

I det hele taget er deres reklamer ofte (meget passende iøvrigt)
ufrivilligt komiske, som f.eks den nuværende bilreklameserie, med
anvendt Erasmus Montanus-logik eller deres "own the racetrack"
reklamer i Eurosports reklame-pauser under MotoGP-løbene.....tingene
passer jo sammen .

--
-Michael
No. 74 in limbo...

Fra : Kim S. Hansen

Dato : 05-07-04 16:37

"jesper" <tiper@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
> være svært at have sin SUZUKI GS500F i fred!!!
>
> *Joke mode*: OFF
>
> Ville lige høre om der er nogle af jer der kunne falde for den

Min tidligere kørelære har lige købt en til køreskolen. Den er faktisk
overraskende god at køre på. Jeg kørte på den til køreprøven idag, som jeg
selvfølgelig bestod. Normalt kørte jeg på en Yamaha 600, men den solgte han
lige inden, at jeg skulle op til køreprøve.

--
/Kim

Fra : NielSV650

Dato : 05-07-04 17:21

"jesper" <tiper@tiscali.dk> wrote in message
> Klik ind på www.c-reinhardt.dk

Siden skider som sædvanligt.... Og NEJ, det gør resten af Suzukiu-programmet
ikke
Reservedele dytter ikke en fis og har ikke gjort det i lange tider. Jeg har
skrevet til dem, men det har åbenbart ikke hjulpet..
Hurra for Louis.de !!

> Honda S2000

Er det ikke en Mazda Mx-5?? Jeg synes lygterne ser gamle ud og skærmkasserne
for smalle til at væøre en S2000...(??)

Niels *nu i kælderen og gøre S FAU til den store Jyde-tour*
http://dfmc.dk/158

Fra : Ronni

Dato : 05-07-04 17:54

NielSV650 wrote:
> Er det ikke en Mazda Mx-5?? Jeg synes lygterne ser gamle ud og skærmkasserne
> for smalle til at væøre en S2000...(??)

Godt set, og nu vi jo er nørder skal det være helt rigtigt
Det er ikke en S2000, den har stort set ingen fællestræk med S2000'eren,
men om det er en MX-5 kan jeg ikke lige se.
Sjovt nok er det en højrestyret bil, så den må næsten enten være fra Japan
eller UK, og at dømme efter personerne på billedet er det ikke Japan.

(Og ja, jeg er træt af det skodvejr!

//Ronni

Fra : Jacob Larsen

Dato : 05-07-04 20:32

"NielSV650" <s991793@student.dtu.SKRID.MAKKER.dk> wrote in
message news:ccbuqb$2nt1$1@gnd.k-net.dk
> Er det ikke en Mazda Mx-5?? Jeg synes lygterne ser gamle
> ud og skærmkasserne for smalle til at væøre en
> S2000...(??)

Har selv lige kigget efter en MX5'er, så kan da sige, at sådan en tror jeg
bestemt ikke det er. En MX5'er har, så vidt jeg ved, ikke sådan en
bøjlefætter bag nakken, som den viste model.
--
mvh. Jacob Larsen - GS500
"Det er vigtigt, at du kan lide dig selv. Specielt hvis der

Fra : Ukendt

Dato : 05-07-04 18:04

> [...]
> Her får jeg efter reklamen at dømme, en kværn der er så fed at den får
> byens babes til at dreje hoveder ... [klip]

Arh... dem der går inde på fortorvet er tilsyneladende ligeglade...?
Hmm.... det skal man nok ikke tænke så meget over.

Biker-Torben
(der skam også får en del opmærksomhed pga. min "knallert":
http://www.bikertorben.dk/torbens_bike/torbens_bike.htm)

Fra : \\_TNT_/

Dato : 05-07-04 19:19

> Ville lige høre om der er nogle af jer der kunne falde for den
> reklame??

Bortset fra den lamme reklame syns jeg nu kværnen er meget fed.. Ku godt
finde på at shoppe en brugt af slagsen :D

Dennis Christensen

Fra : Klaus Kristensen

Dato : 05-07-04 19:32

\_TNT_/ wrote:

> Bortset fra den lamme reklame syns jeg nu kværnen er meget fed.. Ku godt
> finde på at shoppe en brugt af slagsen :D

Den kører også ganske rart

bliver lidt svært at finde den brugt da de først er kommet i år i F udgaven

Klaus
GS 500 F
(nej, jeg købte den IKKE pga. reklamen. Ja, reklamen er pænt lam)

Fra : \\_TNT_/

Dato : 05-07-04 19:52

> Den kører også ganske rart
>
> bliver lidt svært at finde den brugt da de først er kommet i år i F
udgaven

heh, jeg ved, men må os først køre på den i afdroslet tilstand om 2år og
3-4måneder :D

Sååh mon ik der er lidt flere tilsalg på det tidspunkt. Eller snupper jeg da
bare en Gs500E sådan skal det da heller ik være :D

Dennis Christensen

Fra : Anders Kjeldsen

Dato : 05-07-04 20:28

\_TNT_/ wrote:

> heh, jeg ved, men må os først køre på den i afdroslet tilstand om 2år
> og 3-4måneder :D

Øhhh? Hvis du har MC-kort nu, kan der da højst gå 2 år inden du har stort
kort. Det lille kort bliver jo automatisk til et stort når du har haft det i
2 år.

--
//Kjeldsen
Suzuki GSX-R250

Fra : \\_TNT_/

Dato : 05-07-04 20:52

> Øhhh? Hvis du har MC-kort nu, kan der da højst gå 2 år inden du har stort
> kort. Det lille kort bliver jo automatisk til et stort når du har haft det
> 2 år.

har jeg ik.. Tar det først i august :D

Ka lisså godt få MCen i hus først som sidst jo :)

Dennis Christensen

Fra : anders majland

Dato : 06-07-04 07:25

> har jeg ik.. Tar det først i august :D
> Ka lisså godt få MCen i hus først som sidst jo :)

Uha - det må kræve noget selvjustits udover det gennemsnitlige at
undlade at køre på den hvis/når det nu bliver godt vejr ...

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : \\_TNT_/

Dato : 06-07-04 11:35

> Uha - det må kræve noget selvjustits udover det gennemsnitlige at
> undlade at køre på den hvis/når det nu bliver godt vejr ...

hehe ka jeg nok heller ik, så schh :D

Dennis Christensen

"anders majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote in
message news:40ea5f79$0$23869$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Armand

Dato : 05-07-04 22:12

jesper <tiper@tiscali.dk> skrev i en
> [...]
> Her får jeg efter reklamen at dømme, en kværn der er så fed at den får
> byens babes til at dreje hoveder og dem som kun kører rundt i en Honda

Jeg tror nu mest at gammelnok i potens-cabrio'en er mest hook'ed på
grid-pigerne!

--
Armand.
(der også engang led af den vildfarelse at motorcykler er rigtige scorejern)

Fra : Jacob Larsen

Dato : 06-07-04 10:38

> [...]
>
> --
> Armand.
> (der også engang led af den vildfarelse at motorcykler er

Hehe. Det er også derfor, jeg har kigget på en MX5'er.

Jeg synes nu reklamen er ret sjov. Man skal da også være inkarneret
Suzuki-hader for at tage den seriøst, med det udtryk gammelnok [ARMAND_04]
har i hovedet.

Fra : NielSV650

Dato : 06-07-04 12:52

> Armand.
> (der også engang led af den vildfarelse at motorcykler er rigtige
scorejern)

HAALLÅÅÅÅÅÅ, gammelnok! Del ud af erfaringer - ja, men tag ikke glæden ved
selv at opdage fra os!! ;-b

Niels, 25år
S FAU - det onde scorejern