Suzuki RF 600
Fra : Mogens Dammand

Dato : 05-07-04 14:00

En kammi er på udkig efter en RF 600.
Har den nogle sygdomme man skal være på vagt over for, eller er den ok i
almindelighed.

Mogens
TA 89'

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 05-07-04 17:04

Mogens Dammand wrote:

> En kammi er på udkig efter en RF 600.
> Har den nogle sygdomme man skal være på vagt over for, eller er den ok i
> almindelighed.

Jeg har haft en i ca. år og ca. 60.000 km...

Jeg tævede den konstant, og den var ikke til service, mens jeg havde den
(dog skiftede jeg selv olie, filter o.s.v.).. den kørte fuldstændig
problem frit i den tid jeg havde den, bortset fra en mystisk periodisk
el-fejl (i den sidste måneds tid jeg havde den),som jeg aldrig fandt en
løsning på inden MC'en blev stjålet

Thore