Søgning i gamle indlæg
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 05-07-04 12:55

Da min nyhedsgruppeserver ikke gemmer så mange gamle indlæg, så
bruger jeg Google->Grupper til at lede efter gamle indlæg.
Desværre vises disse ikke efter alder. Er det ikke muligt at få
vist gamle indlæg, indeholdende en given tekststreng, i
kronologisk rækkefølge? Hvis ikke med Google, så måske med et
andet program?

Lars

Fra : Lars Stokholm

Dato : 05-07-04 13:03

Lars Thomsen Nielsen skrev:

> Er det ikke muligt at få vist gamle indlæg, indeholdende en given
> tekststreng, i kronologisk rækkefølge?

Efter du har søgt på Google kan du klikke på "Sorter efter dato", eller
du kan vælge det fra "Avanceret gruppesøgning" inden du søger. Er det
sådan du vil have det?

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 05-07-04 13:36

> Efter du har søgt på Google kan du klikke på "Sorter efter
dato",
> eller du kan vælge det fra "Avanceret gruppesøgning" inden du
søger.

Tak for klarsynet, men når jeg nu ser det var det nærmest et
pinligt spørgsmål, for det burde jeg have set.

Tak for hjælpen

Lars

Fra : Lars Stokholm

Dato : 05-07-04 13:55

Lars Thomsen Nielsen skrev:

> Tak for klarsynet, men når jeg nu ser det var det nærmest et
> pinligt spørgsmål, for det burde jeg have set.

Jeg kender det. :)

> Tak for hjælpen

Det var så lidt.