Syning af læder igen igen
Fra : NielSV650

Dato : 05-07-04 10:34

Hej ng,

Jeg har sagt det før, og jeg siger det igen: Fuck google - eBay.de er din
ven!!

Jeg leder efter en der kan sy i lædertøj. Dansk MC skind... fra Søborg er jo
flyttet til det mørke, men lå der ikke en anden i Søborg?? Eller bare i
kbh-området?

Ses på Toppen!

SKÅL,
Niels
http://dfmc.dk/158

Fra : Jens B. Rasmussen

Dato : 05-07-04 11:41

> [...]

> flyttet til det mørke, men lå der ikke en anden i Søborg?? Eller bare i

Jeg har set en reklame i klubben for Københavns nådleri - deres
webadresse er http://www.kbh-naadleri.dk/

men hvordan de syr aner jeg ikke

Mvh

Jens
rf900

Fra : Jesper Hillerup

Dato : 05-07-04 16:55

> Jeg har set en reklame i klubben for Københavns nådleri - deres
> webadresse er http://www.kbh-naadleri.dk/
>
> men hvordan de syr aner jeg ikke
jeg ved godt, hvordan de syr,,,,,
med nål og tråd