[Agent] Finde næste tråd der følges med i
Fra : Jesper Hansen

Dato : 05-07-04 09:32

Hejsa

Er der en nem måde at hoppe videre til den næste tråd som jeg følger
med i. (Watch tread) ?

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 05-07-04 12:37

Jesper Hansen skrev:

>Er der en nem måde at hoppe videre til den næste tråd som jeg følger
>med i. (Watch tread) ?

Ignore de tråde, du alligevel ikke gider læse?
--
Kaj Svenningsen

Behandl dig selv som du vil behandles af andre.

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 05-07-04 15:38

Jesper Hansen <lismoes@_fjern_dette_mail.dk> posting:

>Er der en nem måde at hoppe videre til den næste tråd som jeg følger
>med i. (Watch tread) ?

Forudsat, der er ulæste indlæg i den, så 'B'.

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-07-04 16:17

Christian Bohr-Halling skrev:

>Forudsat, der er ulæste indlæg i den, så 'B'.

Øhh, kender den forskel på om der er sat W på eller ej?

Den hopper da bare videre til næste ulæste indlæg.
--
Knud

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 05-07-04 21:53

Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> posting:

>Øhh, kender den forskel på om der er sat W på eller ej?

Nej.

>Den hopper da bare videre til næste ulæste indlæg.

Ja.

Det stod vist ikke klart i mit indlæg, at det ønskede mig bekendt
ikke er muligt, og det næstbedst er "B".

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 05-07-04 18:00

Jesper Hansen <lismoes@_fjern_dette_mail.dk> wrote:

>Hejsa
>
>Er der en nem måde at hoppe videre til den næste tråd som jeg følger
>med i. (Watch tread) ?

Jeg markerer altid nye tråde til enten "Watch tread" eller "Ignore tread".

Så bruger jeg "Next unread message" for at springe til trådene med nye artikler
og indefor tråden bruger jeg så "next unread Tread".

Plus en håndfuld af de andre tastatur genveje, for helt at slippe for musen

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard, nospam AT privat DOT dk
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 05-07-04 18:14

Ove Kjeldgaard skrev:

>Jeg markerer altid nye tråde til enten "Watch tread" eller "Ignore tread".

Hvis du markerer de tråde du ikke vil læse, med Ignore, behøver
du ikke Watch på de andre.

>Så bruger jeg "Next unread message" for at springe til trådene med nye artikler
>og indefor tråden bruger jeg så "next unread Tread".

Jeg trykker bare N uden at spekulere på hvor jeg er. Så kommer
jeg til næste ulæste besked - i samme eller en ny tråd.

--
Bertel

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 05-07-04 19:25

Bertel Lund Hansen <nospamius@lundhansen.dk> wrote:

>Hvis du markerer de tråde du ikke vil læse, med Ignore, behøver
>du ikke Watch på de andre.

Kun at man kan hente artikkelteksten automatisk med en <Alt>O <Enter>, "Online -
get New header in subscribed groups".

>Jeg trykker bare N uden at spekulere på hvor jeg er. Så kommer
>jeg til næste ulæste besked - i samme eller en ny tråd.

Jeg vil så helst lige vide at det er en ny tråd jeg læser.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 05-07-04 21:33

Ove Kjeldgaard skrev:

>Kun at man kan hente artikkelteksten automatisk med en <Alt>O <Enter>, "Online -
>get New header in subscribed groups".

Det virker uafhængigt af hvordan du markerer og manøvrerer.

>Jeg vil så helst lige vide at det er en ny tråd jeg læser.

Okay, det forstås.

--
Bertel

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 06-07-04 17:21

Bertel Lund Hansen <nospamius@lundhansen.dk> wrote:

>Det virker uafhængigt af hvordan du markerer og manøvrerer.

Nu snakker vist vist forbi hinanden?

Jeg henter kun nye headere, og så får jeg de nye artikkeltekster med i samme
omgang for de tråde jeg følger med i.

Altså en opsætning og brug der minder om offline, men dog sådan at jeg henter
nye trådes artikler direkte online.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 06-07-04 18:39

Ove Kjeldgaard skrev:

>Jeg henter kun nye headere, og så får jeg de nye artikkeltekster med i samme
>omgang for de tråde jeg følger med i.

Åh. Det er så mange år siden jeg kørte på den måde at jeg helt
havde glemt den mulighed. Jeg henter det hele i ét hug og
ignorerer det jeg ikke gider læse.

--
Bertel

Fra : Jesper Hansen

Dato : 05-07-04 18:40

On Mon, 05 Jul 2004 19:00:04 +0200, Ove Kjeldgaard
<ReadMyEmail@The.Signature> wrote:

>Jeg markerer altid nye tråde til enten "Watch tread" eller "Ignore tread".
>
>Så bruger jeg "Next unread message" for at springe til trådene med nye artikler
>og indefor tråden bruger jeg så "next unread Tread".

Ja det er nok løsningen..

Med venlig hilsen
Jesper Hansen