udenlandsk salg af motorcykler
Fra : Henrik villasen

Dato : 04-07-04 22:54

Nogle der kender adresser til steder hvor der bliver solgt motorcykler og
motorcykel dele ? Kender godt ebay.com, men det er mest i usa cyklerne
står. Jeg tyænker mere på cykler som står i tyskland?

på forhånd tak

Fra : Richard

Dato : 04-07-04 23:02

Henrik villasen wrote:

> [...]
> og motorcykel dele ? Kender godt ebay.com, men det er mest i usa
> cyklerne står. Jeg tyænker mere på cykler som står i tyskland?

Se link-samlingen på dmcn.dk - Alverdens links - Køb/salg, brugt/reservedele

Links til ophuggere samme sted under Ophuggere/brugte dele

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
'85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken

Fra : \\_TNT_/

Dato : 04-07-04 23:49

ebay.de?

Dennis Christensen

Fra : Eg Egemarke

Dato : 05-07-04 00:27

www.mobile.de Tysk side (mest biler, men MASSER af Mc osse)
www.blocket.se Svensk side (masser af andet osse)

--
MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Tue Jensen

Dato : 05-07-04 08:18

http://www.autoscout24.de/

--
Mvh. Tue S. Jensen
http://www.dfmc.dk/?id=389

Fra : Hans Joergensen

Dato : 05-07-04 08:25

Henrik villasen wrote:
> [...]
> motorcykel dele ? Kender godt ebay.com, men det er mest i usa cyklerne
> står. Jeg tyænker mere på cykler som står i tyskland?

ebay.com -> search -> advanced search -> Items located in: Germany

Eller som en anden skrev, ebay.de

// Hans
--
Leveret af http://enterprise-server.dk