Årsregnskab
Fra : Madridmanden

Dato : 04-07-04 22:18

Hej i gruppen

Er der nogen der har adgang til at hente årsregnskaber på selvskaber? i
såfald vil jeg meget gerne havde en kopi af det fra Sylogic Holding (CVR:
27-24-03-56) De startet 1/7-03 bør der så være ankommet et regnskab eller
hvor længe går der?

På forhånd tak

/MD

Fra : Michael Sørensen

Dato : 04-07-04 22:52

"Madridmanden" <md@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 27-24-03-56) De startet 1/7-03 bør der så være ankommet et regnskab eller

Det der er afgørende er, hvornår de havde årsafslutning. Blev selskabet
oprettet d. 1/7-03, kan de vælge at køre 1. regnskabsår med 2 måneder, hvis
de ønsker regnskabsafslutning fx. 31/8 (bare for at tage et eksempel),
ligesom man mellem 2 regnskabsår, hvor man vælger ændre regnskabsafslutning
kører med et regnskabsår på mindre end 12 måneder.

Men hvis vi går ud fra, at de vælger at køre med afslutning pr. 30. juni, så
har selskaber 5 måneder til at godkende regnskabet på generalforsamlingen,
og derefter skal de umiddelbart efter indsende regnskabet til E&S

Derfor er det nok for tidligt i dit tilfælde

Fra : Madridmanden

Dato : 05-07-04 23:39

"Michael Sørensen" <webmaster_m-s@stofanet.DANMARK.> skrev

> Derfor er det nok for tidligt i dit tilfælde

Tak for hjælpen til alle.. Jeg venter nogle måneder endnu.

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 05-07-04 05:05

"Madridmanden" wrote

> Er der nogen der har adgang til at hente årsregnskaber på selvskaber? i
> såfald vil jeg meget gerne havde en kopi af det fra Sylogic Holding (CVR:
> 27-24-03-56)

Selskabet findes ikke i Dun & Bradstreet's database - hverken ved søgning på
navn eller cvr-nr.

Beklager!

- Jan

Fra : Jesper

Dato : 05-07-04 05:10

"Jan Bang Jensby" <jbjX@promax.dk> skrev i en meddelelse

> "Madridmanden" wrote

> Selskabet findes ikke i Dun & Bradstreet's database - hverken ved søgning

> navn eller cvr-nr.

Mærkeligt. Det findes da i min D&B-database.

Og skam også på cvr.dk:
http://www.cvr.dk/soeg_i_cvr/cvrsoegdetail.asp?cvrnr=27240356

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 05-07-04 11:25

"Jesper" wrote

> Mærkeligt. Det findes da i min D&B-database.

Mærkeligt - mærkeligt!

Jeg har forsøgt igen. Fortsat uden held.

Jeg skal vist have fat i D&B.

- Jan