Hjælp til tysk (online shop)
Fra : Rune Uthaug Rasmusse~

Dato : 04-07-04 17:02

Hej med jer

Jeg så at http://www.ztv-tuning.de/shop/ har et originalt egoistsæde til
SV'eren til halv pris (80 euro)
men jeg har lidt problemer med "det tyske".

Hvad betyder: Vorabüberweisung ?

For det er åbenbart den eneste betalingsform, når man bor uden for Tyskland.

Desuden skriver de: Lieferungen ins europäische Ausland nur gegen Vorkasse
hvilket jeg tolker til noget i retning af: kun levering ved forudbetaling.
(?)

P.S.
Deres handelsbetingelser står her: http://www.ztv-tuning.de/shop/agb.htm

--
mvh.

Rune
http://www.runes-mc.dk

Fra : Richard

Dato : 04-07-04 18:03

Rune Uthaug Rasmussen wrote:

> Hvad betyder: Vorabüberweisung ?

Sådan ca. "Forudgående pengeoverførsel (til bank)"...

> Desuden skriver de: Lieferungen ins europäische Ausland nur gegen Vorkasse
> hvilket jeg tolker til noget i retning af: kun levering ved forudbetaling.

...netop, for det bliver jo under alle omstændigheder forudbetaling
(Vorkasse) af en eller anden art

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Hans Paulin

Dato : 04-07-04 18:11

Rune Uthaug Rasmussen skrev:

> Hvad betyder: Vorabüberweisung ?

....betaling (overførsel) på forhånd...

> Desuden skriver de: Lieferungen ins europäische Ausland nur gegen
> Vorkasse hvilket jeg tolker til noget i retning af: kun levering ved
> forudbetaling. (?)

Jepz
Hans
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=286

Fra : Rune Uthaug Rasmusse~

Dato : 04-07-04 22:08

Tak for det begge to

--
mvh.

Rune
http://www.runes-mc.dk

Fra : hms

Dato : 05-07-04 08:32

Hej.

Prøv Hein Gericke i Flensburg.Spørg efter Karla , som er bestyrer af
butikken og taler Dansk.Det er som regel hende der tager telefonen.God
service i gratis forsendelse hvis Du beder om dette.

m.v.h.
hms
www.eliminator.dk

http://www.kandu.dk/