Dur MZ MCer til noget?
Fra : \\_TNT_/

Dato : 04-07-04 16:06

Da der ser ud til at være en del af dem til salg i 0-10.000kr området, syns
jeg da det ku være lidt interessant og høre om det er nogen der virker?

tænker mere specifikt på MZ150, MZ250 og MZ251

Dennis Christensen

Fra : KubikH

Dato : 04-07-04 16:30

"\_TNT_/" <dfnc@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg da det ku være lidt interessant og høre om det er nogen der virker?
>
> tænker mere specifikt på MZ150, MZ250 og MZ251

Hejsa
Har selv et par stykker
Det du skal have er en ETZ model med 12 Volt anlæg og oliepumpe.

Nogle af 250 -251, har det med at ville springe ud af 3 gear.
Hvis du finder sådan en, så sørg for den er billig.
Kan sagtens fixes for en lille penge.
Dem med elektronisk tænding kan også drille
Det er dog nemt at rette, eks. ved at montere platintænding, klares på ½
time, og kan klares for 250 dask.
Hvis man ellers passer dem med et minimum af vedligehold, er de meget
trofaste.

Stumper er billige, og de er nemme at skrue på.
De er behagelige at køre på, og man skal anstrenge sig for at komme galt
afsted.
Forstået på den måde at køreegenskaberne er absolut tilforladelige.

Ulempen er at imponatoreffekten ikke er ret høj.

Mvh
Niels

Fra : RpR

Dato : 04-07-04 18:54

> tænker mere specifikt på MZ150, MZ250 og MZ251

Tror du får mere svar i dk.fritid.motorcykel

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : \\_TNT_/

Dato : 04-07-04 18:58

> Tror du får mere svar i dk.fritid.motorcykel

ups.. min fejl smider den straks derover

Dennis Christensen

Fra : RpR

Dato : 05-07-04 08:23

> ups.. min fejl smider den straks derover

Godtnok ER en MZ'er en stor knallert, meeen

Fra : Moller

Dato : 05-07-04 08:31

RpR wrote:

> Godtnok ER en MZ'er en stor knallert, meeen

   hov hov :)

--
VH
Lars Molnit

Fra : RpR

Dato : 05-07-04 23:36

> hov hov :)

Ha! Jeg vidste du ville kommentere det indlæg

Fra : Moller

Dato : 06-07-04 08:32

RpR wrote:

> Ha! Jeg vidste du ville kommentere det indlæg

   :) en MZ er meget lig en 2 takts knallert af de 1 Cyll... ja.

   og jeg forstår godt at manden skriver det herinde, da der jo er flest 2
takts folk herinde... men igen, skal han ha fat i folk med rigtig
erfaring fra en MZ (ejet en i nogen år eller lign). så skal han ind i MC
gruppen, hvor jeg skam også har svaret på hans spørgsmål :)

   VH
   Lars Molnit
   MZ ETZ 251 CDi
   Suzuki GSF-r 1200 rr
   www.dfmc.dk/Lars_Molnit

Fra : \\_TNT_/

Dato : 06-07-04 11:15

> [...]
> erfaring fra en MZ (ejet en i nogen år eller lign). så skal han ind i MC
> gruppen, hvor jeg skam også har svaret på hans spørgsmål :)

og meget fint endda.. tak for det :D

Dennis Christensen

Fra : \\_TNT_/

Dato : 05-07-04 11:34

> Godtnok ER en MZ'er en stor knallert, meeen

hehe :)