stadig problemer med cbr
Fra : Mikael N

Dato : 04-07-04 07:05

Hej
Jeg har stadig problemer med konens cbr 600 f1, efter en mc vask , kørte den
500 meter og gik så død, men jeg fik liv i den igen kørte derefter ca 30 km,
så kom der en røgsky og kørte nu kun på 3 cyl, samt den hakker og skyder.
Top afmont 1 brændt ventil. begge udstødningsventiler på den cyl skift.
Maskinen blev samlet og nu går den rigtigt nok på 4 cyl men hakker og skyder
lige som før, og vil ikke tage gassen, der ergnist på alle rør men kun en
lille blå men den er ens på alle 4 cyl.
Ja nu er jeg ved at gå kold er der nogen forslag ?
Jeg vil nu prøve at tage en komp. test på alle 4 cyl, men lyder det ik som
tænding, det skal lige siges at kaburatorene er blevet renset på mc
værksted, og ikke synkroniseret endnu.

MVH
Mikael

Fra : Mikael N

Dato : 04-07-04 14:27

"Mikael N" <mlvj@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg vil nu prøve at tage en komp. test på alle 4 cyl, men lyder det ik som
> tænding, det skal lige siges at kaburatorene er blevet renset på mc

hej fejl fundet en trykket tændrør.

Mikael