Billede i headeren i MacSOUP
Fra : Ole Jensen

Dato : 03-07-04 21:29

Hej

Hvordan får man et billede i headeren når man poster med MacSOUP, altså
i nyhedsgrupper.
Jeg har lagt mærke til at der er nogen der har et billede/logo.

mvh
Ole-J

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 03-07-04 22:03

Ole Jensen <newsplus@oleswebsite.dk> wrote:
> Hvordan får man et billede i headeren når man poster med MacSOUP, altså
> i nyhedsgrupper.

Først laver du et billede i formatet X-face.
Det kan bl.a. Graphic Converter.

Filen kopierer du ind i MacSOUPs indstillinger:
Accounts/Personalities/Extra Headers/Extra news headers

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Ole Jensen

Dato : 04-07-04 12:24

> [...]
> Det kan bl.a. Graphic Converter.
>
> Filen kopierer du ind i MacSOUPs indstillinger:
> Accounts/Personalities/Extra Headers/Extra news headers

Tak, det må jeg prøve.

Hvem kan ellers se dem, foruden dem der bruge MacSOUP?

Ole-J

Fra : Jesper

Dato : 04-07-04 22:00

Ole Jensen <infomail@oleswebsite.dk> wrote:

> Tak, det må jeg prøve.
>
> Hvem kan ellers se dem, foruden dem der bruge MacSOUP?
>
> Ole-J

Der er et par andre Mac klienter og en del UNIX klienter der forstår
X-Face, derimod er det en by i Rusland på Windåserne.
--
Love never dies, although it may smell like it from time to time.
- Archibald Q. Stanton

Fra : Christian Bech

Dato : 04-07-04 22:04

> Der er et par andre Mac klienter og en del UNIX klienter der forstår
> X-Face, derimod er det en by i Rusland på Windåserne.

XNews kan da ellers.

--
Christian

Fra : Jesper

Dato : 05-07-04 14:39

Christian Bech <nospam@ebbesen.mail.dk> wrote:

> XNews kan da ellers.

Det er så en undtagelse!

Fra : Christian Bech

Dato : 07-07-04 22:34

> Det er så en undtagelse!

Jeg har lige spurgt en Windows-fidus og der er efterhånden en del
undtagelser- fx Dialog, Gnus, Mesnews og XanaNews, som kører under
windows.

--
Christian

Fra : Jesper

Dato : 07-07-04 22:55

Christian Bech <nospam@ebbesen.mail.dk> wrote:

> Jeg har lige spurgt en Windows-fidus og der er efterhånden en del
> undtagelser- fx Dialog, Gnus, Mesnews og XanaNews, som kører under
> windows.

Med undtagelse af Xnews ser jeg meget sjældent noget til de andre i
UserAgent headeren, langt de fleste Windowsbrugere bruger OE.

Fra : Christian Bech

Dato : 09-07-04 11:03

> Med undtagelse af Xnews ser jeg meget sjældent noget til de andre i
> UserAgent headeren, langt de fleste Windowsbrugere bruger OE.

Efter en del udvikling er skiftet fra Unix til Windows er Gnus også
flyttet med. Xananews tror jeg er på vej frem, mens Dialog kun er for
hardcorebrugere.

Min pointe var også blot at det findes til Windows - ikke at det på
nogen måde er udbredt.

--
Christian