Outlook - Word - Excel
Fra : Apollo14 aka Kenneth~

Dato : 03-07-04 20:40

Kan man tage data fra word til kalenderen, få dem ind i et excelark, som
laver regnskab for hvor mange timer jeg har været henne.
Og muligheden for at tage data fra kalenderen til en wordskabelon som så
igen smider det hele over til excel.

Jeg kører og laver hårde hvidevare, og har altid en bærbar computer i
bilen, da jeg bestiller online. Og derfor ville jeg gerne have at det
kørte automatisk, så man var fri for at sidde og skrive sedler konstant.
Da jeg har hele officepakke installere burde man jo kunne gøre
ovenstående, men hvordan. Jeg kender til brevfletning. Og firmaet har
nogle sedler idag, som vi skriver i hånden, men det er hurtiger for mig
at skrive det på den bærbare. Disse sedler er lavet i word og excel, men
de kan vist alle laves i Word. Den ene er ordresedlen, som kunder
normalt underskriver når jeg har været inde hos dem, og den anden er min
dagsseddel.
--
Kenneth Rugaard aka apollo14
Flower: 19262549 - apollo14dk@hotmail.com