Skærme
Fijala 3554
Forskellig Opløsning på 1 comp og 2 skærme
Fra : Kenneth

Dato : 03-07-04 16:15

Hej

Jeg har en 18" NEC LCD skærm og en Sony multiscan 21" E530
Jeg vil sætte dem begge til min computer med et GeForce 3 TI 500 kort
Men min Sony bruger jeg til at spille på i 100 HZ, men det kan min NEC jo
ikke køre. hvordan får jeg forskelle opløsninger og HZ på de skærme ?

Vh
kenneth

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 04-07-04 12:53

Kenneth skrev:

> hvordan får jeg forskelle opløsninger og HZ på de skærme ?

Hvis grafikkortet understøtter tilkobling af to skærme, bør
det være indbygget i driveren, så du har mulighed for at
vælge individuelle opløsninger og opdateringshastigheder for
de tilkoblede skærme.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Kenneth

Dato : 04-07-04 14:14

Jeg har dvi og vga på mit grafikort, men kan ikke vælge individuelle

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 04-07-04 14:49

Kenneth skrev:

> Jeg har dvi og vga på mit grafikort, men kan ikke vælge
> individuelle opløsninger og opdateringshastigheder.

Det behøver vel nødvendigvis ikke at være et dualhead-kort selvom
det har både DVI og VGA udgang. Det betyder måske bare, at du
kan have enten en skærm koblet til via DVI eller VGA, men ikke
begge på samme tid (jeg kender ikke dit grafikkort, så jeg gætter
bare). Det kan også være et spørgsmål om valg af driver til dit
grafikkort.

--
Hilsen
Madsen