HONDA Vision
Fra : Erik

Dato : 05-05-01 19:21

Hejsa allesammen

Er der en venlig sjæl der vil fortælle hvor en HONDA Vision 45 scooter er
neddroslet fra fabrikkens side.

Med venlig hilsen

Erik

Fra : thomas

Dato : 05-05-01 20:25

jo da..

Den er plomberet i variomaticen og i udstødningen.
variomaticen der har de sat et afstandsrør i på 35mm orginalt fra frbrikken
der det kun 33mm.
Udstødningen der sidder en plump helt inde ved selve lyddæmpern.

Visioen er plomberet som de fleste andre scooter men prombleringerne er ikke
så nemme af fjerne. mange andre scooter der er plomberet i variomaticen har
en løs skive der er til at fjerne ganske nemt. men på visioen bliver man
nødtil at dreje 2mm af eller snakke pænt med en forhandler om at få det
bestilt hjem fra honda.

mvh. Thomas

Fra : Erik

Dato : 06-05-01 05:33

Plumben du omtaler ved udstødningen, er den nem at fjerne?

Erik

Fra : Thomas

Dato : 06-05-01 09:12

Jeg ved det ikke da jeg skulle udskifte udstødningen da den orginale var
rustet op. jeg prøvede at skære forskellige steder og fandt noget mere gods
i røret helt inde ved lyddæmpern. Jeg satte en tunudstødning på. (city
power) hed udstødningen den blev købt ved protuna men de har den ikke mere
den gav 10-15 km/t.

Fra : Erik

Dato : 06-05-01 13:28

Tusinde tak for dine svar Thomas