Hjælp, speciel farve ønskes
Fra : Palle

Dato : 03-07-04 09:19

Jeg leder efter en speciel farve.

I kender den helt sikkert, den har en "regnbue" effekt. Gylden, violet,
grøn ...

Jeg MENER Toyota brugte den på en af deres specielle modeller, men jeg kan
simpelthen ikke finde den.
Ved I om den kommer i en anden "grund farve" end den gyldne ?

Palle - Daytona, rød og kedelig

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 03-07-04 13:29

> [...]
> simpelthen ikke finde den.
> Ved I om den kommer i en anden "grund farve" end den gyldne ?
----------------
Heya..

Måske det er den her!?
Det er noget der hedder "Sikkens karat..."

http://www.bilgalleri.dk/uploads/58636.jpg?30-05-2004

--
Med venlig hilsen/Best reguards:

--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=294
--==At køre 30 km/t ind i en mur svarer til at hoppe ud fra 2. sal!!!==--
--==Take care out there...==--

Fra : Palle

Dato : 03-07-04 14:15

> Måske det er den her!?
> Det er noget der hedder "Sikkens karat..."
> http://www.bilgalleri.dk/uploads/58636.jpg?30-05-2004

YES, det er lige nøjagtig den... Jeg vil bare helst ha' den uden den
gyldne farve...mere over i sort/violet/rød.... men, det må jeg vist lige
snakke med en maler om

Palle - Daytona

Fra : Gert Schlæger

Dato : 03-07-04 13:55

Palle wrote:

> Jeg leder efter en speciel farve.

> I kender den helt sikkert, den har en "regnbue" effekt. Gylden, violet,
> grøn ...

Kaldes det ikke "Kamæleonlak" ???

Mch Schlæger

Fra : KT

Dato : 03-07-04 14:17

"Gert Schlæger" <gertschlagerFJERN@hotmail.com> wrote in message

> Kaldes det ikke "Kamæleonlak" ???
>
> Mch Schlæger

Hvis det er kamæleonlak er det hundedyrt !

Mvh Kim

Fra : Palle

Dato : 03-07-04 14:32

> Hvis det er kamæleonlak er det hundedyrt !

Det har du helt ret i ... so what ?? Fandt lige noget på et auktion-site.
164 euro per liter. Heldigt der vel ikke skal bruges mere end 4-5 liter

Jeg ved liiige præcis hvad mit vinterprojekt bli'r

ALT skal poleres, fælge, bagsvinger, stel, fodhvilere... ALT hvad der er i
alu. And, then the cameleon

Palle - Daytona og drømmer

Fra : Tommy Fer

Dato : 04-07-04 08:47

Palle wrote:

> Det har du helt ret i ... so what ?? Fandt lige noget på et
> auktion-site. 164 euro per liter. Heldigt der vel ikke skal bruges
> mere end 4-5 liter

4-5 liter? Skal den havde 4x lak? Normalt plejer man at sige 1 til 1½ liter.

Mvh Tommy Fer
Honda VFR400R
Polyteknisk MC Forening
4 Wheels moves your body, 2 wheels move your soul!

Fra : Palle

Dato : 04-07-04 10:34

> 4-5 liter? Skal den havde 4x lak? Normalt plejer man at sige 1 til 1½ liter.

Ja,..... den skal vel ha' 4-5 gange (plus en frygtelig masse klar lak)
oki... jeg syntes altid der bliver brugt 3-4 liter... hmmm.. måske maleren
scorer kassen ?
Hvordan kan man ellers male ?? Inspiration ønskes.... Og nej, den skal
ikke ligne en plys-ko

Palle - Daytona

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 04-07-04 13:14

> Kaldes det ikke "Kamæleonlak" ???
> Mch Schlæger
Kamelæonlak er vidst bare en form for slang for farver der skifter alt efter
hvilken vinkel man ser det fra...
Men inden du nu går ud og bruger en fandens masse penge på det, så mener jeg
at du selv kan få sammensat farverne som du selv vil..
Jeg har ihvertfald set mange former for "effect lak" som det vidst mere
præcist kaldes..