Hvor køber i følgende dele?
Fra : Henning Lund

Dato : 03-07-04 08:14

Jeg står og mangler stp. ringe til et 47 mm Polini kit, Protuna har dem
men til 300 kr for et sæt, det må kunne gøres billigere, eller?

Så mangler jeg også et grønt Hebo luftfilter, hvor hitter jeg lige den?

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hl@lite.dk

Fra : \(2791\) Peder

Dato : 03-07-04 08:27

Scootercity i Hillerødgade/København har det!

Fra : Henning Lund

Dato : 03-07-04 08:46

(2791) Peder skrev:

> Scootercity i Hillerødgade/København har det!

Nå ja jeg kan se de har en side, men ingen onlinebutik, så jeg må gribe
knoglen.
Tak for oplysningen.

Fra : \(2791\) Peder

Dato : 03-07-04 10:18

Ellers online butik her:
http://www.scooter-shoppen.dk/system/shop.asp?page=frame

Fra : Henning Lund

Dato : 03-07-04 15:06

(2791) Peder skrev:

> Ellers online butik her:
> http://www.scooter-shoppen.dk/system/shop.asp?page=frame

Tak for linket, jeg prøver ham også da københavneren ikke har gidet
svare tilbage endnu, sjovt med det der mail, folk er ikke kvikke til at
bruge den lille service at svare tilbage indenfor rimelig tid, der går
som regel flere dage inden man får svar. Det er ikke bare scooterbrancen
det er galt i.

Fra : Henning Lund

Dato : 03-07-04 08:41

(2791) Peder skrev:

> Scootercity i Hillerødgade/København har det!

Har de en hjemmeside, eller er det kun en fysisk butik?