Puch Maxi hjaelp.
Fra : Soren (News)

Dato : 03-07-04 08:03

Hejsan NG,

Jeg har netop erhvervet mig en gammel Puch Maxi, som ikke rigtigt kan
koere .

Jeg mener selv jeg kan fikse den, men jeg ved ikke rigtigt hvad det er
jeg skal kigge efter ..

Symptomet er: Naar jeg 'slukker' for chokeren, saa doer den .. Gaetter
paa det er noget med at den faar for meget/for lidt luft, men ..

Nogen ideer til hvad jeg kan gaa igang med at kigge paa ?

Mvh,

--
___
Soren Davidsen / o\

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 03-07-04 09:37

> Nogen ideer til hvad jeg kan gaa igang med at kigge paa ?

Måske en større dyse i karburatoren (staveplade) ?

--
Michael
Find badebolden på http://vindenand.dk og vind

Fra : GK

Dato : 04-07-04 02:06

"Soren (News)" <sorend@rediffmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Symptomet er: Naar jeg 'slukker' for chokeren, saa doer den .. Gaetter
> paa det er noget med at den faar for meget/for lidt luft, men ..

tag kaburatoren af og rens den grundig brug gerne trykluft til at blæse
alle de små kanaler og dyser rene med .. der skal ikke meget til at stoppe
dysen
og når du montere den igen skal du sørge for at er tæt .. her under
pakninger ved studsen /karburator ..får den falsk luft så går den ad h til
.... og det med at den skal køre med choker kunne godt tyde på at der sidder
noget skidt i dysen ... og så tag og monter et benzin filter på slangen det
er ingen skade til