Outlook 2003
Fra : N I E L S

Dato : 03-07-04 02:49

I OE kunne jeg lave em 'meddelelsesregel' der hed:
'Hvor feltet TIL indeholder 'XXX...' -> Hent den ikke fra serveren'

Kan dette ikke lade sig gøre i Outlook 2003?

Jeg kan se at man kan lave en regel der hedder:
'Hvor TIL indeholder 'XXX...' -> Anvend brugerdefineret handling, men
hvordan laver man en 'brugerdefineret handling' der har den funktion ikke at
hente mails fra serveren?

Behovet opstår ved at jeg har 2 email aliaser hod TDC, som skal hente post
til hver sin 'bruger' i XP, således at vi ikke modtager hinandens mails.

N I E L S

Fra : [HCS] 4000

Dato : 07-07-04 22:31

Se under Funktioner > Guiden regler.

hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*
------------------------------------

Fra : N I E L S

Dato : 15-07-04 02:49

"[HCS] 4000" <hcsnulspam@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Se under Funktioner > Guiden regler.
>
> hilsen Hans

Har prøvet. Funktionen tilbydes ikke...
N I E L S

Fra : Palle Jensen

Dato : 07-07-04 22:46

Den 03 jul 2004 mumlede N I E L S noget i denne stil:

> Kan dette ikke lade sig gøre i Outlook 2003?

Ikke så vidt vides, nej :(

--
Palle Jensen

Fra : N I E L S

Dato : 15-07-04 02:50

"Palle Jensen" <palle.jensen@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Den 03 jul 2004 mumlede N I E L S noget i denne stil:

> Ikke så vidt vides, nej :(
>
> --
> Palle Jensen

Ja ØV!
Specielt når TDC heller ikke tilbyder en opdeling.
N I E L S