Jincheng JC50Q
Fra : GOnZo

Dato : 02-07-04 20:11

jeg har fået tilbuden om at købe et Jincheng JC50Q, der har kørt ca. 2500
km. er der nogen der har erfaring med denne maskine, da jeg ikke kender den
?

Hilsen GonZo

Fra : GOnZo

Dato : 02-07-04 20:36

glemte lige hele model betegnelsen "Jincheng JC50Q -8 knight"
Hilsen GonZo

Fra : Elbarto

Dato : 05-07-04 03:24

> glemte lige hele model betegnelsen "Jincheng JC50Q -8 knight"
> [...]

Hvis det er den som jeg tror det er ligner den lidt en soft chopper
Kan sige at det er noget død skrammel at køre på til trods for at
forhandleren havde "afdroslet" den.
55-60kmt og tog en krig om at komme der op .. selv en maxi med taget plump
gør det hurtigere
Men kan man affinde sig med en cruiser der har et hvist bundtræk er den fin
Men er du til mere som 60 kmt og "bessefar" acc. ja så vil jeg nok ikke
vælge den

ELbarto

Fra : Henning Lund

Dato : 05-07-04 04:55

Elbarto skrev:

> [...]
> Men kan man affinde sig med en cruiser der har et hvist bundtræk er
> den fin Men er du til mere som 60 kmt og "bessefar" acc. ja så vil

Gider du ikke lige maile mig, adressen står herunder.
Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hl@lite.dk

Fra : GOnZo

Dato : 06-07-04 20:33

> [...]
fin
> Men er du til mere som 60 kmt og "bessefar" acc. ja så vil jeg nok ikke

Tak for svaret

iflg. sælger kan den køre 80 kmt, jeg har ikke prøvet den endnu pga
regnvejret

hilsen GonZo

Fra : PVM

Dato : 11-07-04 21:06

Hej , jeg har selv em Jincheng Monkey ( Ligner en Honda Monkey ) og her
pillet lidt ved den , og den går langt over 60 km/t næsten 90 ...
Og så siger den intet , jeg syntes at 4 takts motorer er klart at
foretrække..

Peter

Fra : RpR

Dato : 12-07-04 10:15

> [...]
> pillet lidt ved den , og den går langt over 60 km/t næsten 90 ...
> Og så siger den intet , jeg syntes at 4 takts motorer er klart at

Afdroslet? Bullshit. For at få Honda's 4-taktere op i fart skal der pilles
virkeligt meget, det er ikke helt så ligetil som en scooter.

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : PVM

Dato : 12-07-04 10:26

men prøv lige og kigge her....( det er ikke så galt som du tror , og
priserne i UK er ca det halve )

Peter

Fra : PVM

Dato : 12-07-04 10:29

Der er også en anden ting ,det er at 2 takts maskiner stinker ad h.... til
med deres olieblandet benzin udover det så larmer de også....

Peter