Skærme
Fijala 3554
Hjælp til Touchscreen på en NEC 1860nx skæ~
Fra : Bandit

Dato : 02-07-04 19:29

Er der en som kan guide mig til noget software til Touchscreen på en nec
skærm.
På nec.com kan jeg ikke finde noget software.

vh

kenneth

Fra : Jacob Riis

Dato : 03-07-04 07:23

Bandit wrote:
> [...]
> nec skærm.
> På nec.com kan jeg ikke finde noget software.

NEC 1860NX er ikke en touchscreen.

--
http://www.livejournal.com/users/jacob667/
Tips til Mozilla Firefox

Fra : Bandit

Dato : 03-07-04 11:56

Hvilke software skal man brugt til touchskærme så ?

Fra : sbygel

Dato : 03-07-04 14:18

"Bandit" <kilden@hotmailNOMSVIRUS.com> wrote in message
> Hvilke software skal man brugt til touchskærme så ?

Jeg er temmelig sikker på, at din skærm skal understøtte touchscreen

Haha

/sbygel

Fra : Kenneth

Dato : 03-07-04 16:00

Jamen der er touch i min skærm fra 3M touch systems
Men har også fået det til at virke nu :D