Invester i ejendomme i udlandet med minimu~
Fra : Regal Ejendomsinvest~

Dato : 02-07-04 15:53

Juli 2004

Kære Alle
Det er med stor at glæde at vi kan byde jer velkommen til Regal
Ejendomsinvestering (http://www.regalinvest.net) i Norden.

Efter stor succes i Storbritanien og senest i USA, er vi nu i stand
til at også at tilbyde vores service til investorer i Norden.
I 2003 formidlede Regal Ejendomsinvestering ejendomme for over 300
millioner DKK, og vores klienter har opnået afkast på over 100% af
deres investeringer.

Nu kan vi gøre det samme for dig.

Hvem er vi ?
Vi er et firma, der tilbyder en komplet løsning indenfor investering i
fast ejendom. Vi finder attraktive investeringsmuligheder og følger
dig gennem hele processen vedrørende køb, finansiering, udlejning og
evt. gensalg. Vores mål er at hjælpe dig med at få mest muligt ud af
dine investeringer. Vi tilbyder investeringsmuligheder indenfor
nyopførte ejendomme, der maksimerer dit afkast samtidig med at din
risiko holdes under kontrol.

Invester i nogle af verdens mest attraktive områder: London,
Manchester, Orlando, Miami og Sydfrankrig.

Køb ejendomme med stor øjeblikkelig friværdi.

Få fordele af store værdistigninger og attraktive lejeindtægter.

Få adgang til de bedste finansieringsmuligheder

Køb ejendomme med lille udbetaling.

Når du køber en ejendom gennem os får du selv 100% ejerskab og kontrol
over din ejendom. Vi udbyder ikke investeringsprojekter hvor flere
investorer går sammen i en selskabskonstruktion med fælles ejerskab,
hæftelse og administration.

Eksempel:

England
Vi formidler en nybygget bolig til en værdi af £100.000 og forhandler
en rabat på 15% fra bygherren, således at du kan købe denne ejendom
for £85.000. Du ligger en udbetaling på 5% eller i dette eksempel
£5.000. De 15% rabat kan bruges som en del af den udbetaling som
kræves af långiveren, hvorved du ved færdiggørelse kun har brug for at
låne 80% eller i eksemplet £80.000. Hvis projektet har en byggeperiode
på 12 måneder og ejendomspriserne i dette område stiger yderligere 8%
i løbet af byggeperioden, så vil værdien af din bolig ved
færdiggørelsen være £108.000. Du har derved opnået et afkast på
£23.000 eller 460% af den oprindelige investering på £5.000.

Vores koncept

Vi forhandler direkte med bygherrerne om at købe store blokke eller
hele byggeprojekter "off-plan", dvs. mens de stadig er på
tegnebrættet.
Vi fokuserer generelt på projekter, der har mindst 12 måneders
byggeperiode, og disse ejendomme sikres ofte på det tidspunkt hvor
planlægningen netop er blevet godkendt. Nogle gange vil dette være to
år før byggeriet bliver tilgængeligt for offentligheden.

I de fleste tilfælde vil vi være i stand til at forhandle væsentlig
rabatter med bygherrerne (typisk 10-15%). Herudover vil værdien af
ejendommen fortsætte med at stige (typisk yderligere 10-15%) i løbet
af byggeperioden, så ikke alene får du fordel af den øjeblikkelige
rabat, men også af værdistigningen under byggeriet. Vi vil ofte være i
stand til at arrangere det således at den forhandlede rabat kan bruges
som del af den udbetaling, som långiveren kræver.

I øjeblikket fokuserer vi på nye og voksende ejendomsmarkeder i
England, USA og Frankrig, da det er her vi finder de bedste
investeringsmuligheder.

Vi sikre os altid at der er udført omfattende undersøgelser på hver
investeringsmulighed, herunder:

En økonomisk, demografisk, kommerciel og infrastrukturel analyse for
at sikre at det lokale marked er bæredygtigt.

At det lokale marked ikke er mættet og at der er stor efterspørgsel
efter leje- og ejerboliger.

At området viser tegn på signifikant vækst uden at der er nogen tegn
på overpriser eller overudbud.

At den reelle værdi af ejendommen er blevet vurderet af en uafhængig
ejendomsmægler.

At der etableres kontakt til de offentlige myndigheder for at
undersøge hvilke byggeansøgninger der er indleverede og godkendte, for
at kunne vurdere potentiel vækst og fremtidig konkurrence.

Vær med fra start!

Lige nu har vi et spændende projekt i Manchester City Center hvor vi
har forhandlet 17% rabat af markedsprisen og en udbetaling på kun 5%
ved underskrivelse af købsaftale. Du kan finde mere information om
dette projekt her:(http://www.regalinvest.net/development/base_manchester.htm)

Hvis du vil have adgang til de nyeste investeringsmuligheder først, så
tilmeld dig vores nyhedsbrev
her:(http://www.regalinvest.net/member/member.htm)

Hvis du vil vide mere eller blot have en uforpligtende samtale om dine
investeringsmuligheder så ring eller skriv til os!

Med venlig hilsen

Henrik Laulund, Partner, henrik@regalinvest.net
Kenneth Siesing, Partner, kenneth@regalinvest.net
Rasmus Blom, Partner, rasmus@regalinvest.net

Kontakt
Regal Ejendomsinvestering
Købmagergade 2
DK-1150 København K
Danmark
Tel.: +45 3337 9303
Fax: +45 3337 9306
www.regalinvest.net

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-07-04 16:04

Regal Ejendomsinvestering wrote:

> I 2003 formidlede Regal Ejendomsinvestering ejendomme for over 300
> millioner DKK, og vores klienter har opnået afkast på over 100% af
> deres investeringer.

Er det normalt i jeres branche, at man kun medregner udbetalingen til
investeringen? Det her lugter efter min mening langt væk af svindel og
humbug, eller i det mindste af stærk vildledende markedsføring.

Desuden er jeres indlæg i strid med fundatsen til denne nyhedsgruppe.
Fra fundatsen:
Man kan diskutere alle emner relateret til investeringer i alle slags
vaerdipapirer, fast ejendom, raavarer, futures, obligationer. Reklamer
for boersmaegler eller investeringsprojekter er uønsket. Spam, og alt
ikke investeringsrelevant uønsket.

Hele fundatsen kan læses på:
http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.penge.investering

Dette indlæg er sendt cc til nedenstående mailadresser, da jeg har en
mistanke om, at de ikke normalt læser med her i gruppen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Jacob Riis

Dato : 02-07-04 17:49

[snip]

Kim, jeg vil anbefale ikke at begynde diskussioner på tråde der bryder
fundatsen for gruppen. Folk skal ikke have lov til at promovere deres
produkter på dk.penge.investering. Hvis du begynder at stille spørgsmål til
tråden er du med til at gøre tråden legitim.

Tråde der bryder fundatsen bør enten ignoreres eller så skal man kort gøre
opmærksom på at den slags indlæg ikke er velkommen i gruppen.

FUT: news:dk.admin.netikette hvilket betyder at svar på dette indlæg lander
i dk.admin.netikette

--
Jacob