Til de indkoebs lystne
Fra : Per Jakobsen

Dato : 02-07-04 14:24

Hej med jer

Jeg bor i USA, ca 3 timer fra Chicago.

Skulle der vaere nogen af jer, som har lyst til at komme paa indkoebs tur
herovre vil jeg gerne hjaelpe med alt. Jeg tilbyder at i kan komme herover
og bo, jeg vil hjaelpe med alt det praktiske, og jeg kender ogsaa nogle gode
indkoebere som kan hjaelpe med at faa gode handler i hus paa ex. brugte
mc'ere.

Her til efteraaret sker der jo dette at 2005 modellerne begynder at komme i
forretningerne, samt at mange vil saelge deres maskiner, inden vinteren, saa
der kan sikkert goeres nogle gode handler.

Jeg bor i et omraade i midwest hvor pris niveauet er generelt lavt. En
fordel vil jo vaere hvis der er flere der slaar sig sammen om at handle, da
der kan spares paa transport (og moms af denne i dk).

Jeg undersoeger gerne priser paa forhaand, og forbereder.

Toej, hjaelme, og andet extraudstyr er ogsaa billigt herovre.

Mvh

Per

www.axaptamodules.com/family

Fra : Anders Houmark

Dato : 02-07-04 19:06

Per Jakobsen wrote:
> Hej med jer

Hej Per
Det er rigtig dejligt du tilbyder dette.. Desværre skal jeg først afsted om
<alt-for-længe>, men jeg har besluttet at jeg på "et-eller-andet-tidspunkt"
vil over og køre USA tyndt.. Pengene skal bare lige være der først :)

Håber du stadig er i gruppen om... 3 år?

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Carsten Jensen

Dato : 02-07-04 21:32

Jeg tænker på at købe en veteran trial på ebay, men mange amerikaner vil kun
sende til Usa. Måske kan du være behjælplig med at sende den til Danmark ?
Du får selvfølgelig alle udgifter dækket.

Carsten

Fra : Per Jakobsen

Dato : 02-07-04 22:32

Hej

Sevlfoelgelig vil jeg gerne det, nu ved jeg ikke hvad tidsramme er men nogen
gange er vi nogle stykker der ogsaa hjaelper med at sende biler over
atlanten, saa maaske dit koeb kan kombin eres med dette :)

Per

Fra : Carsten Jensen

Dato : 03-07-04 06:28

Det kan det nemt. Jeg skal lige finde en først og det kan godt tage lang
tid. Gamle motorcykler og kvinder skal man ikke skynde på. Jeg vender
tilbage når det bliver aktuelt.

Carsten

Fra : anders majland

Dato : 05-07-04 17:08

> Sevlfoelgelig vil jeg gerne det, nu ved jeg ikke hvad tidsramme er
> men nogen gange er vi nogle stykker der ogsaa hjaelper med at sende
> biler over atlanten, saa maaske dit koeb kan kombin eres med dette :)

Sådan en trial maskine kan vel bare puttes i bagaerummet på en mid-size
amerikanerbil

Jeg kunne nu også godt se det praktiske i en "full-size" pickup. Plads
til 3 på række og god plads bagpå til mc eller andet der fylder (Som
alternativ til trailer og 40% reglen...) Men jeg tvivler lidt på det
økonomisk forsvarlige i det - desuden hører det vist hjemme i *.bil

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid