New Zip Udstødning
Fra : KlausB

Dato : 02-07-04 14:03

Hej NG

Jeg kører på en New Zip med standart cylle på HYPER 2 motoren, der sidder
standart en neddroslet 17,5 mm karb som jeg har taget pladen ud af.

Jeg er ikke interesseret i at sætte et andet cylinder på, men derimod, en
anden udstødning.
Den der sidder på er jo med cat så den begrænser en del.

Hvilken potte ville i foreslå. J
eg vil helst ikke have en der larmer meget mere end den gør nu,
og så må den godt ligne den gamle. Så den ikke vækker så meget opsigt.

Venlig Hilsen
Klaus

Fra : KlausB

Dato : 05-07-04 17:00

Er der ingen der har et bud......

Eller er der bare feriestemning i gruppen

klaus

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 06-07-04 11:15

"KlausB" <h51@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilken potte ville i foreslå. J
> eg vil helst ikke have en der larmer meget mere end den gør nu,
> og så må den godt ligne den gamle. Så den ikke vækker så meget opsigt.

Aller først ville jeg foreslå en Leovince ZX men den er jo knæk.
Ellers snup en TP Powered. Absolut den bedste lovlig lignende udst. på
markedet.
Der "har" også været en Malossi "Wild Lion" men den er udgået og ikke til at
opdrive.

Hold dig fra, Proma Legal, Techno Merlin, Prestigio, Turbokit (lovlig
lignende)

Basic, Gianelli Go, Leovince Touring og Technigas Next (Nexten er også knæk)
skulle også være nice på lovlig cylinder men har ikke erfaring i samme grad
med dem.

www.scooter-racing.dk / www.speed-line.dk / www.msp-tuning.dk er dine
venner....

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : KlausB

Dato : 06-07-04 14:09

Hej Hans Jacob

Tak for info, Speed Line ser ud til at være nogen flinke nogen

Venlig hilsen
Klaus