X800 XT i Danmark hvornår?
Fra : Sven

Dato : 01-07-04 21:50

Hej.
Nogen med et bud på, hvornår det bliver muligt at købe et grafikkort med
X800XT chipsættet på her i Danmark? Nogle få er kommet hertil (bl.a.
PrivatComputer har et som de har testet), men jeg har ikke set nogen have
dem på lager endnu.

Sven

Fra : René Lønstrup

Dato : 01-07-04 22:24

Sven <chanelle4_nospam@hotmail.com> wrote:
> [...]
> med X800XT chipsættet på her i Danmark? Nogle få er kommet hertil
> (bl.a. PrivatComputer har et som de har testet), men jeg har ikke set

Skal man tro på http://www.databutikken.com 's lagerstatus, så kan man regne
med at se de første XT-kort ca. midt i denne måned - eller om ca. 2 uger..
Om de datoer holder vand eller bliver udskudt af den ene eller den anden
grund, er jo så en anden sag

--
Mvh René Lønstrup
web: http://www.rel7star.dk?r=usenet