E-Mail
webnoob 5265
[XNews] Scorefile
Fra : Kate

Dato : 01-07-04 21:36

Min kat vadede henover tastaturet mens jeg læste en nyhedsgruppe. Aner
ikke hvad kræet ramte, men nu har jeg en score på en hel tråd. Jeg aner
ikke hvad jeg skal bruge score til i forvejen og nu står der udfor alle
20 indlæg 8888, gult på rød baggrund. Jeg kan ikke få fjernet scoren så
nu bliver tråden ved med at fremkomme selvom jeg trykker F8 og prøver
alskens underlige ting.
Nogen der har et bud på hvordan jeg fjerner scoren?

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Jane

Dato : 01-07-04 23:32

Kate skrev i <news:40e475af$0$166$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>:

> Min kat vadede henover tastaturet mens jeg læste en nyhedsgruppe.

Jamen lille mis da. Fy!

> Nogen der har et bud på hvordan jeg fjerner scoren?

Kig på "Special" > "Edit Scorefile"
Hvis du slet ikke bruger scores, kan du bare slette det hele.

Jeg kan dog varmt anbefale at putte score på de tråde du
selv deltager i så man kan se hurtigt om der er svar.

Jane
--
æbleskrog.dk

Fra : Kate

Dato : 02-07-04 05:32

Jane <kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak> wrote in

> Kig p† "Special" > "Edit Scorefile"
> Hvis du slet ikke bruger scores, kan du bare slette det hele.

Når jeg gør det siger den ingen scorefile, vil du lave en ny? Næh, det
vil jeg egentligt ikke.

Fra : Kate

Dato : 02-07-04 05:49

Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote in news:40e475af$0$166
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Nogen der har et bud p† hvordan jeg fjerner scoren?

Viste sig efter noget mere roden rundt at jeg "bare" skulle klikke på
mappe ikoner og ikke på score ikonet, så fik jeg fjernet scoren.

Fra : Rudi Stegen

Dato : 02-07-04 14:01

Hej Kate, du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Viste sig efter noget mere roden rundt at jeg "bare" skulle klikke
> på mappe ikoner og ikke på score ikonet, så fik jeg fjernet
> scoren.

Havde "papirikonerne" i samme tråd så ikke også ændret udseende?

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Kate

Dato : 02-07-04 22:52

Rudi Stegen <newsnospam@stegen.dk> wrote in

> Havde "papirikonerne" i samme tr†d s† ikke ogs† ‘ndret udseende?

Jo. Der var nærmest en lysblå firkant med en streg igennem og da jeg
havde hæjre klikket på ikonet for mappen forsvandt den og jeg kunne
så fjerne scoren og alle ikoner så normale ud.

Kan du iøvrigt svare mig på hvorfor jeg pludseligt ikke kan quote
æøå. Eller pludseligt er nok så meget sagt. Jeg har installeret Xnews
6.08.25 på rent på en ny computer. Jeg synes jeg har lavet alle
ændringerne fra den gamle computer. Er der noget jeg har overset?

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 03-07-04 00:20

Kate skrev:

> Kan du iøvrigt svare mig på hvorfor jeg pludseligt ikke kan
> quote æøå.

Udpak denne ZIP-fil i din Xnews-mappe:
<http://xnews.newsguy.com/riched32.zip>.

--