Undskyld alle JAVA ejere
Fra : Pingvinen

Dato : 01-07-04 20:51

Undskyld alle JAVA ejere

Men hold da kæft hvor den der med gear pedalen og kickstarter i en arm
bare skod. var lige ude at prøve sådanne en 350 blue style satan i dag.

M.V.H

Henrik

Fra : dots

Dato : 01-07-04 21:34

"Pingvinen" <pingvinen@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Undskyld alle JAVA ejere

Det' helt ok

> Men hold da kæft hvor den der med gear pedalen og kickstarter i en arm
> bare skod. var lige ude at prøve sådanne en 350 blue style satan i dag.

Er dét det hele? Den med gear pedal og kickstarteren i én og samme har jeg
faktisk vundet flere øl på, folk ka jo ikke finde ud af at starte svinet
Jeg har en Jawa Blue Style '99 med sidevogn. Ud over at hele cyklen er jævnt
skod, så er jeg egentlig ret glad for den. Den går stabilt mestendels,
billige reservedele, alm forbrug olie/benz, alt i alt en ok cykel til en
meget billig penge.

dots

Fra : Pingvinen

Dato : 01-07-04 21:51

dots skrev:
> [...]
> skod, så er jeg egentlig ret glad for den. Den går stabilt mestendels,
> billige reservedele, alm forbrug olie/benz, alt i alt en ok cykel til en

nej det er også det der er sjovt ved den. den er også riktig sjov at
køre på med sidevogn det prøvede jeg på køreteknisk anlæg. det er ikke
så nemt at styre sådanne en sjover når den skal op over 60 km/h.

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 01-07-04 23:33

dots wrote:

> Er dét det hele? Den med gear pedal og kickstarteren i én og samme har jeg
> faktisk vundet flere øl på, folk ka jo ikke finde ud af at starte svinet

Har den ikke også indbygget kobling i samme pedal?. Mener at have kørt en sådan
for mange år siden. Eller var det en cz?.

Ib Jakobsen

Fra : Moller

Dato : 02-07-04 06:20

Ib Jakobsen wrote:

> Har den ikke også indbygget kobling i samme pedal?. Mener at have kørt en sådan
> for mange år siden. Eller var det en cz?.

   Jo det er den, eller rettere den har en kobling, men ud over den alm.
har den en lille mekanisme som blibber lidt i koblinge når man træder på
gearpedalen, så man ikke kværner de skod/lorte dele den har i
gearkassen, når man skifter gear :)

--
VH
Lars Molnit

Fra : mikkel paulsen

Dato : 02-07-04 11:29

Moller <news@molnit.com> wrote in message news:<40e4f087$0$23873$14726298@news.sunsite.dk>...

> [...]
> har den en lille mekanisme som blibber lidt i koblinge når man træder på
> gearpedalen, så man ikke kværner de skod/lorte dele den har i

jeg har også kørt på sådan en på køreteknisk anlæg, jeg må godt nok
sige det er det værste lort jeg nogen sinde har prøvet. Men deres var
også i super dårlig stand.

derudover må det siges at være et ingeniørmæssigt mesterværk når man
tænker på hvad de har/havde at gøre med der nede.