grafikkort med tv-out?
Fra : mtc

Dato : 01-07-04 19:05

Jeg har en ca. 3 år gammel Compaq, som jeg godt kunne tænke mig at få et
grafikkort med tv-out på, så jeg kan se film på fjernsynet. Er der nogle der
har et godt forslag til et godt og billigt grafikkort. jeg spiller ikke.

På forhånd tak!
VH Dee

Fra : Flemming Joensson

Dato : 01-07-04 19:29

"mtc" <mc@z.dk> wrote in

> [...]
> et grafikkort med tv-out på, så jeg kan se film på fjernsynet. Er der
> nogle der har et godt forslag til et godt og billigt grafikkort. jeg

Jeg havde engang et Asus V8170DDR. Det er et MX440 kort fra Nvidia. Det
havde en rigtig fin tv-out. Nu har jeg et Ati Radeon 9600 - dets tv-out er
også helt fin. MX440 er det billigste af de to - det koster vel under en
plovmand.

Hvis du vil købe brugt, så prøv og find nogle der vil sælge Matrox G400
dualhead kort (inklusive kablerne). Det skulle have en endnu bedre tv-out
end ovenstående.

Mvh.
Flemming

Fra : Morpheous

Dato : 01-07-04 20:43

> har et godt forslag til et godt og billigt grafikkort. jeg spiller ikke.

Har lige købt et brugt G550 dualhead (300 kr) skulle derefter købe et kabel
til 150 kr.

Det virker rigtig godt, og Matrox kort har bare et kanont billede (dog ikke
godt til at spille).

Morpheous

Fra : mtc

Dato : 02-07-04 18:13

Tak for svarene,
jeg tror jeg vil kigge efter et brugt Matrox, det har jeg også hørt skulle
være godt
VH Dee

Fra : JRS -8260

Dato : 02-07-04 19:27

"mtc" <mc@z.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for svarene,
> jeg tror jeg vil kigge efter et brugt Matrox, det har jeg også hørt skulle
> være godt
> VH Dee

Der er en til salg i dk.marked.privat.edb.intern

mvh
JRS