Køb af Bw's
Fra : KL

Dato : 01-07-04 15:29

Hej NG
Er ved at købe en Yamaha Bw's og tænkte at jeg lige ville forhøre mig hvilke
svage steder man skal kigge efter inden man køber den.
Hvordan er det med papir på en 30'er scooter får man en reg. attest ligesom
på en 45'er eller skal det ikke bruges når den ikke har plader.

På forhånd tak
Klaus

Fra : RpR

Dato : 01-07-04 18:56

> [...]
ligesom
> på en 45'er eller skal det ikke bruges når den ikke har plader.

Du får ingen reg. attest.
Der er ingen specifikke svagheder ved BWS som jeg lige kan komme i tanke om.
Kun det alm. med at se efter om stellet er skævt, mislyde, osv.

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : Henning Lund

Dato : 02-07-04 20:38

RpR skrev:

> Der er ingen specifikke svagheder ved BWS som jeg lige kan komme i
> tanke om. Kun det alm. med at se efter om stellet er skævt, mislyde,
> osv.

Forgaflen er ikke god, sætter sig fast på mange.
Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hl@lite.dk

Fra : RpR

Dato : 03-07-04 20:53

> Forgaflen er ikke god, sætter sig fast på mange.

Det må da være på de gamle 45'ere du tænker på, for de nyere modeller har
oliedæmoer Paioli gaffel, og den er dælme ok.

Fra : Henning Lund

Dato : 03-07-04 21:06

RpR skrev:

> Det må da være på de gamle 45'ere du tænker på, for de nyere modeller
> har oliedæmoer Paioli gaffel, og den er dælme ok.

Ja og de er også fusket på nogle af 30érne hvis de har haft en skade.

Fra : RpR

Dato : 04-07-04 18:52

> Ja og de er også fusket på nogle af 30érne hvis de har haft en skade.

Elendigt
Det har jeg heldigvis ikke været ude for endnu.

Fra : Henning Lund

Dato : 04-07-04 20:56

RpR skrev:

> Elendigt
> Det har jeg heldigvis ikke været ude for endnu.

Det er derfor man kalder nogle af fuskerne for "kreative"