TPT....Hjælp !!!
Fra : Palle

Dato : 01-07-04 13:24

Efter en pludselig indskydelse, bl.a. efter at ha' set det fremragende
vejr (?) ... Så har jeg besluttet mig for at hive kæresten med til TPT (se
andetsteds)

Vi har bare ikke plads til noget der kunne minde om et telt. Er der nogle
der kører derop med en supportvogn ? Altså, nogle der evt. kunne medbringe
et telt til 2 personer ....

Vi har 2 sportpannies og en mikroskopisk tanktaske (skal indkøbes først)
og, Daytona'en er jo ikke kendt for fremragende touring egenskaber.

Jeg betaler selvfølgelig for telt/transport. Jeg kan overføre penge via
netbank (flot, ikk ?? ) og så kan teltet indkøbes eller hvad der nu skal
til.

Palle - Daytona... Fra Malmö til Skagen = 554 km

Fra : Finn Andersen

Dato : 02-07-04 13:05

"Palle " <hansenpallefjerndette@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> til.
>
> Palle - Daytona... Fra Malmö til Skagen = 554 km

Du kunne også overveje at købe et billigt telt i Skagen eller Frederikshavn,
de fås fra ca. kr. 150,- og op efter.

Bagefter kan du jo bare smide det væk...... bare en tanke !!! :0).

Mvh Finn VFR750

Fra : Palle

Dato : 02-07-04 13:19

> Du kunne også overveje at købe et billigt telt i Skagen eller Frederikshavn,
> de fås fra ca. kr. 150,- og op efter.

> Bagefter kan du jo bare smide det væk...... bare en tanke !!! :0).

Ja, det havde jeg egentlig tænkt på ... men, hvis man så står torsdag
middag, uden telt, eller med (det eneste de havde) et 29-personers
familietelt, så er man jo lidt på den.

Jeg har nu bestilt hos Louis ... så må vi bare se om deres service er
iorden...oki, det er måske at spænde buen lidt...men, det ville perfekt
hvis det kunne nå at komme

Palle - Daytona, touring style

Fra : Erika

Dato : 03-07-04 13:44

Hej Palle

Jeg synes, det var en god ide at tage kæresten med... Jeg kører
supportvogn for tøserne og kan godt smide et enkelt lille telt mere med i
bilen (jeg har et liggende, det kan I låne...)

Vh. Erika

www.cosychicks.dk

Fra : Palle

Dato : 03-07-04 16:38

> Jeg kører supportvogn for tøserne og kan godt smide et enkelt lille telt
> mere med i bilen (jeg har et liggende, det kan I låne...)

Det er jo simpelthen GULD Lad os lige snakke sammen n¨år vi kommer
lidt tættere på. Hvornår kører I derop ??

Palle - Daytona

Fra : Erika

Dato : 03-07-04 18:20

Palle wrote:

> Det er jo simpelthen GULD Lad os lige snakke sammen n¨år vi kommer
> lidt tættere på. Hvornår kører I derop ??

Vi kører allerede mandag formiddag ... vi har nemlig fået ferie, og
kan ikke vente længere )))

VH. Erika
ezbsnabelacosychickspunktumdk

Fra : Palle

Dato : 04-07-04 10:25

> Vi kører allerede mandag formiddag ... vi har nemlig fået ferie, og
> kan ikke vente længere )))

Oki...lucky you... Min email er hansenpalle @ yahoo.com ... måske vi kunne
udveksle mobilnumre ? Der er jo ikke meget sjov ved at stå i Skagen uden
telt, og vi finder jo nok ikke hinanden ved telepati. Du kan jo
selvfølgelig bare kigge efter det røde lyn

palle - daytona