Malerklemmen imorgen !? husk det !
Fra : Morten Juel

Dato : 05-05-01 17:01

Kommer i eller hvad ?? husk det nu

Mvh
Morten
XS400 Seca **som er begyndt at banke lidt i motoren, jeg må vist hellere
finde en how-to stramme knastkæde**
MTX 125R **Som bare skal ha cross dækkene og en anden kaburator på, så er
den klar til sverige**

Fra : Christian Knudsen

Dato : 05-05-01 18:09

Hej NG

Jeg kunne godt tænke mig at komme imorgen. Er det ved hovedsiden af 101
bygningen eller bagsiden, og hvor lang tid tager det normalt..??? Det er kl.
12:00 der er afgang, ikk'??

Christian
GS500E (der lige er blevet fritaget for sin topbox)

Fra : Allan

Dato : 05-05-01 18:45

Hej Christian
Det er nordsiden af bygning 101 (DTU), altså omme bagved.
afgang klokken 12.00
Allan RD350
Morten vi skal nok komme

Fra : Morten Juel

Dato : 05-05-01 20:04

> Morten vi skal nok komme
Super )

Mvh
Morten

Fra : Janus

Dato : 05-05-01 18:43

bagved og jep kl 12

Janus

Christian Knudsen <christianknudsen@post.cybercity.dk> skrev i en

Fra : Morten Christensen

Dato : 05-05-01 21:23

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Kommer i eller hvad ?? husk det nu

17 gange æv.

Jeg kan desværre ikke komme med, da jeg jo ligger på langs :-/ Men anyway,
selvom jeg tror, at jeg ville kunne klare turen (uden at køre race), så er
der ingen plader på, og for ikke at presse mig selv, nøjes jeg med at smøre
min egen ostemad :c(( *suk*

Jeg ser frem til en særdeles go' beretning med en sjov sammenbrygning af,
hvad der foregår på turen

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup, liggende

Fra : Morten Juel

Dato : 05-05-01 22:11

> 17 gange æv.
det var mange gange )

> [...]
> selvom jeg tror, at jeg ville kunne klare turen (uden at køre race), så er
> der ingen plader på, og for ikke at presse mig selv, nøjes jeg med at
Ostemad er da ok )

> Jeg ser frem til en særdeles go' beretning med en sjov sammenbrygning af,
> hvad der foregår på turen
Jeg ser lige om ikke jeg kan få fusket et digicam med ! )

Mvh
Morten

Fra : Morten Christensen

Dato : 05-05-01 22:46

> Ostemad er da ok )

Narj... ikke når man skal smøre den alene, spise den, mens man kigger ud i
det lille tomme lokale. Ingen benzin-os, ingen motorbrøl, ingen Janus der
kører på baghjul, ingen knirkende læderdragter, ingen snak som til et andet
banko-spil, ingen..ingenting :-//
Rigtig kedeligt.
En ostemad kan kun nydes sammen med sår'n no'en som jer
....Så kan man jo også få en hel masse fed mc-snak *S* Og møde nogle af de
andre ;c)

> Jeg ser lige om ikke jeg kan få fusket et digicam med ! )

Det vil bår' vær' fjång!

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Peder Eskildsen

Dato : 05-05-01 22:44

On Sat, 5 May 2001 18:01:17 +0200, "Morten Juel"
<mp@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Kommer i eller hvad ?? husk det nu

Jeg planlægger at dukke op, men nok ikk med udgangspunkt i bygn 101,
eller hvor det nu var..
Har nogen af jer særlige kendetegn? Klistermærker el. lign?

Jeg kan formentlig selv bedst kendes på en højtråbende cykel med
ligeså højtråbende farver

--
Peder
m/Mille

Fra : Morten Juel

Dato : 06-05-01 00:21

> Har nogen af jer særlige kendetegn?
hehe jeg har en lille blå seca, og en piercing i venstre øjenbryn + en
midlertidigt fusket DFM plade i plast.. da de rigtige ikke er trygt endnu !
;o(

Mvh
Morten

Fra : JR

Dato : 06-05-01 12:33

Morten Juel <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9d181g$kqh$1@sunsite.dk...
> [...]
> finde en how-to stramme knastkæde**
> MTX 125R **Som bare skal ha cross dækkene og en anden kaburator på, så er

Det her er fanme det sureste forår længe. Jeg har siddet på gulvet i
værkstedet i 14 dage og savet akslen til baggaflen over da den er rustet
fast i svingeren. I dag kom jeg igennem i den ene side (den vanskeligste)
efter 14 nedstrygerklinger og en del bandeord. Nu mangler der 'kun' den
anden side, der heldigvis er mere tilgængelig, derefter baggaffelrenovering
og samling.

Jim Radmer
SR500
www.radmer.dk

Fra : Steen Gruby

Dato : 06-05-01 17:39

On Sat, 5 May 2001 18:01:17 +0200, "Morten Juel"
<mp@mail1.stofanet.dk> wrote:

Hej.

>Kommer i eller hvad ?? husk det nu

Vi var der
Tak til alle for en kanon tur.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Yamaha XS500
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Morten Juel

Dato : 06-05-01 17:46

> Vi var der
> Tak til alle for en kanon tur.
IHHHHHH ØV, jeg glæder mig sq til de DFM plader !

Mvh
Morten **som havde en DFM plade på, men kom kl 15 ;o( næste gang kommer jeg
kl 12 sq !**

Fra : Peter Sindrup

Dato : 06-05-01 20:09

Steen Gruby skrev i meddelelsen <3af57dd0.88993128@149.212.63.99>...

>Vi var der
>Tak til alle for en kanon tur.

Hvad tid var du der Steen?
Kikkede forgæves efter dig mellem 13:00 og 13:30

Peter

Fra : Steen Gruby

Dato : 06-05-01 20:43

On Sun, 6 May 2001 21:08:45 +0200, "Peter Sindrup"
<psi@netdesign.dk.com> wrote:

Hej Peter.

>Hvad tid var du der Steen?
>Kikkede forgæves efter dig mellem 13:00 og 13:30

Vi tog en længere "omvej" til klemmen.
Fra Lyngby kl 1200, hvor vi sloges en del med et motionsløb på fødder,
via Hareskovby, Værløse, Ganløse, Slagslunde, Søsum, Veksø, Hove,
Østrup, St. Valby, Himmelev, Roskilde, Sct. Hans (ingen kommentarer),
Svogerslev, Kornerup, Lejre, Højby, Osted, Borup og så Malerklemmen.
Godt 100 Km på snoede veje - fed tur.
Så vi var først på Klemmen kl. 1400.
Et par af Klemmens frikadeller og og en del snakken med de andre

Gode historier er i høj kurs - her.
Så hjemad via Ejby, Ll. Skendsved, Havdrup, Roskilde, St Valby,
Østrup, Hove, Veksø og hjemme i Stenløse kl. 1700.
Øm i røven
Men en kanon tur bortset fra at jeg ikke kunne hænge på en TL 1000 når
det gik ligeud - surt show.
Den er der sgu' træk i

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Yamaha XS500
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 06-05-01 22:09

"Steen Gruby" <oz9zi@gruby.dk> skrev
> Men en kanon tur bortset fra at jeg ikke kunne hænge på en TL 1000 når
> det gik ligeud - surt show.

TL....en af de mange fra PMC?

--
Susanne
GSX-R 400 R - PMC #106

Fra : Jens U

Dato : 06-05-01 23:07

Susanne Lund Pedersen skrev i meddelelsen <9d4ei5$flu$1@news.net.uni-c.dk>...
>"Steen Gruby" <oz9zi@gruby.dk> skrev
>
>TL....en af de mange fra PMC?
>
>--
>Susanne

Mmm....
kender kun en PMC der køre TLS som er udvandre fra Jylland
Jyder løber man ikke om hjørner med, han har nok kørt pænt den dag.
--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@studmc.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 06-05-01 23:43

"Jens U" <reveredk@studmc.dkX> skrev > >

> kender kun en PMC der køre TLS som er udvandre fra Jylland
> Jyder løber man ikke om hjørner med, han har nok kørt pænt den dag.

Nu er jeg jo også selv eksil-jyde...
Jeg så ikke Jeppe på Klemmen i dag, og der er kommet 2-3 TL 1000 R til i
klubben på det seneste, så der er nok at ta' af

--
Susanne

Fra : Martin Poll

Dato : 06-05-01 04:38

> Vi var der
> Tak til alle for en kanon tur.

> Steen Gruby

Selv tak steen (håber dellerne smagte)
og tak til de andre for en fed tur.

Martin
GPZ500S ( påske gul)

Fra : J. Ewerty K.

Dato : 06-05-01 20:46

Hej Morten

Ja der var jo nogle af os der huskede at det starter kl. 12.00
WOW der var rigtig mange og solen skinnede, det var alt
i alt en kanon dag. HUSK nu Morten det er KL.12.00 dut.
På gensyn på Stevns søndag 20.05.2001.
MVH
Jane (hende du ved, men en Kawa ER5 som lyder FOR godt)