T Hansen dele - Bag gaffel til Suzuki DM50~
Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 05-05-01 17:04

Hej NG!

Jeg ville lige høre om der var nogle der havde erfaringer med bag gaffel til
Suzuki DM50 fra www.thansen.dk ?
Jeg har hørt fra nogle stykker at den ikke passede ordentligt til
knallerten, og at den var hamrende svært at sætte på ? Er det rigtigt ?
Er der andet jeg bør være opmærksom på ?
MVH
Morten

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 06-05-01 20:03

"Morten Lundstrøm" <semizealot@iname.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> knallerten, og at den var hamrende svært at sætte på ? Er det rigtigt ?
> Er der andet jeg bør være opmærksom på ?

en af mine kammerater har en samurai.
det første problem var at den originale bagsvinger var umulig at få af.
vi tæskede på den med en motherf*cker dorn.
og da vi målte efter fandt vi ud af den nok passede af bæ

bare mine erfaringer. Han sendte den tilbage og fik pengene retur (eller
også var det et tilgode bevis)
men prøv at pille den originale af, og se om det kan lade sig gøre før du
bestiller den

--
Venlig Hilsen
Michael Frederiksen

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 07-05-01 20:55

"Michael Frederiksen" <chipmaster@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> også var det et tilgode bevis)
> men prøv at pille den originale af, og se om det kan lade sig gøre før du
Jeg har prøvet at få den af! og det er vist ret umuligt... men den SKAL af,
da den gamle bagsvinger er knækket... En ny original Suzuki bagsvinger har
jeg fået at vide koster 2000 kr.... lidt meget for min pengepung Ellers
må jeg vel bare prøve et eller andet med et svejseanlæg og se om jeg kan få
den gamle til at holde nogle måneder endnu)
Men ellers tak for hjælpen!

Morten