South beach spm
Fra : GA

Dato : 30-06-04 21:48

Hej NG

Jeg er ny på South Beach og har et spørgsmål til drikkelse. Der står at man
kan drikke vand, te og kaffe. Men der står også at man må lave sorbet af
sukkerfrit saftevand - så må man vel også drikke det?? Og hvilke mærker er
gode her - er det Fun og dens lige? Hvad med Cola light, Pepsi Max/light og
andre light produkter?

Er der en forskel på hvilke sødemidler man kan bruge - ligesom når man
følger diabeteskost?

Hvad er jer andres erfaringer? Og har I tabt jer i det tempo kuren siger?

/GA

Fra : Sven

Dato : 01-07-04 17:53

> [...]
> hvilke mærker er gode her - er det Fun og dens lige? Hvad med Cola
> light, Pepsi Max/light og andre light produkter?

Jeg drikker Fun Light saftevand dagligt og Nikoline light sukkerfri en gang
imellem

> Er der en forskel på hvilke sødemidler man kan bruge - ligesom når man
> følger diabeteskost?

Det ved jeg ikke. Jeg er så "heldig" at min far har sukkersyge, så jeg
bruger blot de samme sødemidler som ham (dvs hovedsalig Canderal)

> Hvad er jer andres erfaringer? Og har I tabt jer i det tempo kuren
> siger?

Ja, tempo'et passer meget godt. Jeg har været i gang i en uge imorgen
tidlig, og indtil nu er der røget 4½ kilo. Er ikke sulten, har ikke hang til
søde sager, men savner en gang makaroni med kødsovs VIRKELIG meget.

Kig indenfor på www.southbeach.dk Der er masser af hjælp og danske
opskrifter at finde.

Sven