dykning på samsø
Fra : MD

Dato : 30-06-04 15:56

Hej
Da jeg skal til samsø i min sommerferie vil jeg høre om der er nogle der har
nogle gode steder der over eller om der i det hele taget er nogle på øen og
vis der er nogle steder kan man så få fyldt luft på sin flaske ???
Hilsen
Michael

Fra : Troels F. Smit

Dato : 30-06-04 18:04

Campingpladsen 500 meter fra Færgehavnen har et fyldeanlæg. Det er dog
et gammelt anlæg så beregn at skulle rense flaskerne for begyndende rust
senere i år.

--
Mvh.
Troels F. Smit

Fra : Jacob Jørgensen

Dato : 08-07-04 22:59

Du kan få fyldt din flaske på Samsø Efterskole ved Besser - skolen har
dykning som valgfag.

Spørg efter John Larsen - han kan også give dig et par tips om hvor det er
godt at dykke.

Hilsen

Jacob Jørgensen

PS: Besser rev er godt hvis du er til naturdyk med meget liv (6-7m).