Agent - 2.0 eller 1.93
Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-06-04 15:16

Hej alle

Jeg har i nogle dage brugt 2'eren, og jeg har såmænd også
registreret den, men jeg syntes at den virkede langsom, og
specielt lagde jeg mærke til at søgebilledet ved en global
søgning hoppede - også efter at der var linjer nok til at udfylde
feltet.

Nu har jeg så støvet 1.93 af igen - og den er meget hurtigere.

Derudover kan jeg ikke lide de grå nuancer i 2'erens farveskala.

--
Bertel

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 30-06-04 17:41

Bertel Lund Hansen skrev:

>Nu har jeg så støvet 1.93 af igen - og den er meget hurtigere.

Jeg er heller ikke imponeret af 2.0
--
Kaj Svenningsen

Behandl dig selv som du vil behandles af andre.

Fra : L. E. P.

Dato : 01-07-04 08:44

Wed, 30 Jun 2004 16:16:18 +0200 skrev Bertel Lund Hansen
<nospamius@lundhansen.dk> i en meddelelse:

Jeg har ingen problemer med Agent 2.0

Lars Pedersen