Kæde + tandhjul til XT550
Fra : OleJ

Dato : 30-06-04 15:06

Hej NG

Der skulle vel ikke være en som ved om en XT550 passer kæde og tandhjul med
XT600 (årgangen lige efter)?

--
Indsæt mit fornavn efterfulgt af et underscore "_" i starten af min mailadr.

Fra : Armand

Dato : 30-06-04 23:43

OleJ <jepsen@yahoo.dk> skrev i en

> [...]
> XT600 (årgangen lige efter)?
> --
> Indsæt mit fornavn efterfulgt af et underscore "_" i starten af min

Dette er ikke personal-service, men ligesåvel møntet på almenvældets
oplysning, hvorfor svares præsenteres hér!

XT550 og XT600, samt XTZ660 ér faktisk de eneste der deler
kædehjuls-montering, bortset fra nogle mindre XV-Virago'er!
Kilde: JTsprockets.com !

--
Armand.