Gendan mappe i Outlook 2003
Fra : Søren Blom

Dato : 30-06-04 15:01

Da jeg var lidt for hurtig på fingerene, så fik jeg slette "ulæst post" i
foretrukne mapper i
Outlook 2003, det er jeg temmelig ked af, men har ikke kunne finde ud af at
få den gendannet på en og anden facon, har prøvet hjælp i Outlook, men uden
at det hjalp ret meget, det hjalp heller ikke ret meget at bruge
systemgdannelse i Windows XP pro DK. Er der en som har et forslag til
hvordan jeg får mappen tilbage?

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Søren Blom

Dato : 01-07-04 00:13

"Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev
> Da jeg var lidt for hurtig på fingerene, så fik jeg slette "ulæst post" i
> foretrukne mapper i Outlook 2003

Nu har jeg fået genskabt mappen, den var heldigvis ikke længere væk end i
"Slettet post", men efter at mappen er kommet på plads, er dens funktion
død, hvordan genskaber jeg mon den, nogen bud?
Har prøvet at kikke i regler, men kan ikke finde nogen brugbart, overser jeg
noget?