Ikoner i OSX
Fra : Dan (1Way2Print)

Dato : 05-05-01 16:36

Hej,

Hvordan skifter jeg ikoner på mapper og programmer i OSX?
Jeg er logget ind som root.

Dan Henriksen

Fra : Sebastian Bredsdorff

Dato : 05-05-01 17:45

Dan (1Way2Print) <dan@1way2print.net> wrote:

> Hvordan skifter jeg ikoner på mapper og programmer i OSX?
> Jeg er logget ind som root.

På samme måde som i MacOS 9. Vælg "vis info" (Æble+I) på en mappe, vælg
ikonet kopier eller sæt ind: )

/Sebastian

--
Sebastian Bredsdorff
Mail: sb@geomac.dk

Fra : Dan (1Way2Print)

Dato : 05-05-01 17:56

> På samme måde som i MacOS 9. Vælg "vis info" (Æble+I) på en mappe, vælg
> ikonet kopier eller sæt ind: )

Det har jeg prøvet, men det virker ikke, der sker ingenting!!!!!
Jeg kan heller ikke slette tideligere indsatte ikoner på gamle mapper!!!!!

Dan Henriksen

Fra : Dan (1Way2Print)

Dato : 05-05-01 19:17

Hej,

Uhaaaa, jeg stiller spørgsmål i dag, man kan nok se at jeg lige har fået
OSX. Jeg har et Adaptec 2609 scsi kort, og har installeret driveren fra
versiontracker, men det virker ikke. Nogle forslag??

Dan Henriksen

PS. OSX rykker virkeligt, det må jeg sige.....

Fra : Steen Villumsen

Dato : 09-05-01 06:14

> Det har jeg prøvet, men det virker ikke, der sker ingenting!!!!!
> Jeg kan heller ikke slette tideligere indsatte ikoner på gamle mapper!!!!!

Der er nogle ikoner du ikke kan skifte ud i Mac OS X - f.eks. dem på
din(e) harddisk(e) - dem har jeg i hvert fald ikke kunne skifte.

-> Steen