Overnatning i London
Fra : CN

Dato : 30-06-04 14:24

Hej, vi er 4 unge, som netop har bestilt en billet til London.
Nu er så bare spørgsmålet.........Hvor skal man bo ?
Vi er på udkig efter et motel, hotel eller evt. hostel i den billigere
prisklasse, men renligheden og beliggenhed er også en vigtig faktor.
Vi ser gerne en beliggenhed så tæt på centrum, som muligt.
Vi skal ha' 3 overnatninger og sover gerne i samme rum.

Mvh.
Christian Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-04 19:42

"CN" <christian@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Vi ser gerne en beliggenhed så tæt på centrum, som muligt.
> Vi skal ha' 3 overnatninger og sover gerne i samme rum.

http://www.piccadillyhotel.net/intro.htm - fås hverken billigere eller mere
centralt.

Vh

Jette

Fra : Nicolai Lang

Dato : 30-06-04 20:55

On Wed, 30 Jun 2004 15:24:06 +0200, "CN" <christian@email.dk> wrote:

> [...]
>Vi ser gerne en beliggenhed så tæt på centrum, som muligt.
>Vi skal ha' 3 overnatninger og sover gerne i samme rum.

http://www.premierlodge.com reklamerer med Kings Cross til £50 pr.
rum, hvor der kan sove 2 (kan både fåes med dobbeltseng og Twin).

Det skal bemærkes at jeg kender ikke kæden, men billederne ser OK ud.

Jeg talte med vores kontakt i UK i dag, fordi jeg har bestilt et
værelse til på torsdag i Chester (de ligger ligeoverfor kunden), og
hun sagde at kvaliteten er svingende.

Andre billige kæder i UK I kan checke er:

Travellodge (det er virkelig røv og nøgler service men pæne og rene
værelser)
http://www.travelodge.co.uk

Express By Holiday Inn (£45-65 incl. morgenmad for et værelse)
http://www.ichotelsgroup.com

Ellers prøv og søg via Easy Jet's hjemmeside - min husbond fandt et
billigt hotel i Newcastle Airport gennem dem.

Held og lykke - nu ved jeg jo ikke hvad pris i tænker på, men priserne
i UK for hoteller starter vel ved £35 - dog nok ikke i London.

Og Hostel er altså for primitivt for mig - men det kommer jo også an
på jeres alder.

Er der forresten nogen der kender et hotel som de kan anbefale i
Aberystwyth, Wales (Dyfed)? Jeg skal derover mandag-onsdag i næste
uge, og regner med at få bestilt hotel i morgen :)

/Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : Stig Friis

Dato : 02-07-04 09:49

Vi har fået anbefalet og har booket det danske vandrehjem i London.

Phone: 0044 (0) 20 7435 7232
www.kfuk.co.uk

Fra : Lene Skov Mikkelsen

Dato : 04-07-04 15:58

> Vi har fået anbefalet og har booket det danske vandrehjem i London.
>
> Phone: 0044 (0) 20 7435 7232
> www.kfuk.co.uk

Det var godt nok også nogle gode priser!

Ellers så kan jeg også anbefale den tidligere nævnte EasyJet:
http://www.octopus4easyjet.com/

Der har jeg selv valgt hotellet Regent Palace på Piccadilly Circus.

- Lene
http://piv.nu/