Bil til Paris.
Fra : Pernille og Kennet

Dato : 05-05-01 16:06

Hej,

jeg skal til Paris snart. Jeg nu kommet i tvivl om, hvordan jeg nemmest kommer derned. Helt specifikt er spørsmålet. Hvordan kommer jeg uden om ruhrgebiet? Er det A1 hele vejen til Køln West?

Jeg har prøvet diverse ruteplanlæggere og har fået 3 forskellige svar, men det afhænger også af trafiktætheden. Jeg skal afsted på en hverdag i dagtimerne og hjem om søndagen.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Kennet

Fra : Steen Larsen

Dato : 06-05-01 17:46

Pernille og Kennet <kennets@post1.tele.dk> wrote in message
[...]

Hvis du ikke vil igennem Ruhr, skal du ned gennem Frankfurt, og det er ikke
meget bedre. Men så undgår du da Belgien. Og turen gennem Ruhr er ikke så
slem. Jeg har kørt turen gennem Ruhr og Belgien. Den tog 12 timer hver vej.
/Steen

Fra : vappe

Dato : 28-07-01 17:11

hejsa Kennet
prøv lige at se her:
http://www.shellgeostar.com/home/default.asp?Lang=da
denne ruteplanner tager forebehold for både vejarbejde og tæt trafik...
med en rigtig god printervenlig rutebeskrivelse..prøv den og RIGTIG GOD
TUR

http://www.kandu.dk/