Bordershop i Rostock ????
Fra : Jan

Dato : 29-06-04 20:41

Hejsa

Vi skal køre til Østrig og vil holde lidt sodavand og snold ind til ungerne
på vejen, men er det billigt på færgen Gedser - Rostock eller er der en
bordershop eller andet ligesom der er en bordershop i Puttgarden ??+

Jan

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 30-06-04 05:09

> [...]
> på vejen, men er det billigt på færgen Gedser - Rostock eller er der en
> bordershop eller andet ligesom der er en bordershop i Puttgarden ??+

Så vidt jeg husker er der 3 inden for 1000 meter fra færgen. Den der er lige
når man kører ud fra området er den dyreste.

Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 30-06-04 13:41

On Tue, 29 Jun 2004 21:41:15 +0200, "Jan" <jan@soerensen.mail.dk>
wrote:

> [...]
>på vejen, men er det billigt på færgen Gedser - Rostock eller er der en
>bordershop eller andet ligesom der er en bordershop i Puttgarden ??+

Er der en bordershop i Puttgarden? Ved færgelejet?

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : Jens Christian Mikke~

Dato : 30-06-04 13:59

http://www.scandlines.dk/ContentPages/_style_ContentPage_1_col_w_teaser_399

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 30-06-04 19:12

> Er der en bordershop i Puttgarden? Ved færgelejet?

Der er ikke mange meter der over.